Ja idd mss beetje overdreven, maar echt lekker is t niet meer...
En ja, lederen setjes zijn redelijk goed te vinden, alleen sedan iets moeilijker...Maar heeft allemaal geen haast...moet er gewoon tegen aan lopen.
Maar wil igg niet mn goede stoffen stoelen inruilen op crappy leer alleen maar om het hebben van leer....moet netjes zijn of niet...
Twijfel nog over deze...best aan de prijs nog en zoals gezegd, moet ik de deurpanelen weer gaan aanpassen
http://link.marktplaats.nl/556680913
Peter's BMW e36 2.7...Last salute!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die zwarte set op de vorige pagina + een setje Color Lock kom je wel een eind mee hoor... zie hier iemand die net een Hell Grau set onder handen heeft genomen: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 78#p858978
- GreyCooperS
- Forum Junky
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- frankie
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
ah top..uitgebreide webshop ook...
Maar nu eerst maar eens zien of ik wat aan de prijs kan doen...want al sik zelf moet gaan werken, kost dat gelijk doekoes natuurlijk
Maar nu eerst maar eens zien of ik wat aan de prijs kan doen...want al sik zelf moet gaan werken, kost dat gelijk doekoes natuurlijk

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vind die M3 set een stuk mooier. Of je nou deurpanelen moet aanpassen of het leer moet "colorlocken", werken moet je toch. Us het prijsverschil erg groot? Want om eerlijk te zijn vind ik 550 euro voor een M-setje wel meevallen. Zeker gezien de schaarste...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
@Frankie...thx, ga eens kijken
@Rob..true..prijs is op zich prima voor die M set, maar mijn budget is niet zo groot he
@Rob..true..prijs is op zich prima voor die M set, maar mijn budget is niet zo groot he

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Leer toch maar laten gaan...volgende keer beter..
Wel net andere mod gescoord
3 mnd oude Business radio cd 43...met bon, doos, inbouw sleutel en garantie.

me is happy!
Wel net andere mod gescoord

3 mnd oude Business radio cd 43...met bon, doos, inbouw sleutel en garantie.

me is happy!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
En er komt maar meer en meer en meer 
Maar dit is wel een echte lekkere upgrade!

Maar dit is wel een echte lekkere upgrade!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Mss op korte termijn nog nieuws over de verlaging.
Krijg van Geon setje voor veren die wss lager zijn als die ik nu heb. Moeten we binnenkort maar eens proberen...
En hij heeft een set van M3 topmounts die ik voor weinig kan overnemen. Die zouden op een schroefset kunnen als vervanging van mijn eigen topmounts, waardoor ik een grotere keuze aan setjes heb...
Zal nog even duren, maar iig vooruitzicht op toch voor iets lager te kunnen.
Krijg van Geon setje voor veren die wss lager zijn als die ik nu heb. Moeten we binnenkort maar eens proberen...
En hij heeft een set van M3 topmounts die ik voor weinig kan overnemen. Die zouden op een schroefset kunnen als vervanging van mijn eigen topmounts, waardoor ik een grotere keuze aan setjes heb...
Zal nog even duren, maar iig vooruitzicht op toch voor iets lager te kunnen.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Via MP net een leuk set voorste schroefveren gekocht, dus binnenkort maar eens zien of die topmounts passen 
Als dat zou werken, kan ik dan met schroefveren aan de voorzijde rijden en mn reguliere verlaging veren achter...of gaat dat torderen of andere uitdagingen geven? hij ligt wat mij betreft op prima hoogte achter

Als dat zou werken, kan ik dan met schroefveren aan de voorzijde rijden en mn reguliere verlaging veren achter...of gaat dat torderen of andere uitdagingen geven? hij ligt wat mij betreft op prima hoogte achter
Onze sponsors