De Golf GTI is ingeruild voor een Scirocco
- modena
- Be Mini
Bericht
jbcola schreef:Heb mij er gisteren effe in gezet op het autosalon.
Ik vind het een mooie bak, echt waar!! Maar ik zat er voor geen meter lekker in

mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zag deze scirrocco laatst in het wit. Ik dacht eerst dat het een Seat was qua vorm, maar toen ik beter keek wist ik het. Echt een mooie auto!! Vooral voor nu! Over een jaar of 4 is het een echte Sjonnie-bak 

- modena
- Be Mini
Bericht
Ik heb nog nooooit een auto vier jaar gehad
,als ze een jaar of twee zijn begint het weer te kribbelen
maar de mini mag niet meer weg zegt mijn vrouw
(dat zullen we nog wel eens zien)
Jack

Jack
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
2 maanden? Damn...Olaf schreef:ja die hebben we allemaal, maar is netjes opgelost!! nog wat negatieve berichten.. ik hoorde dat de clubman D van Hein al ruim 2 maanden binnen staat bij Renova.. computer defect (wel na tuning) maar goed.. ook best klote!!
Olaf

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je maar wel met een facelift A3 140pk gaat rijden. Is een CR diesel en dus een stuk stiller. Waar ga je proefrijden? Regio Rotterdam toch?mso schreef:Ik zit op het moment heel erg te twijfelen tussen:
- BMW 118d
- Audi A3 2.0 TDI sportsback
- Mini Clubman D
- Volkswagen Scirocco TDI
Morgen ga ik proefrijden in de A3 en Scirocco dus ben erg benieuwd
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Vorige week stond ik op het autosalon te praten met een hoge piet van Mini Belux en die zei me dat het wel degelijk een motor is dat BMW ontwikkeld heeft. Word wel samen gemaakt met PSA maar BMW heeft hem ontworpen...modena schreef: Ja wel ,bevalt goed hoor alleen een beetje kantekening bij het peugeot motortje hoor.
jack

- mso
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zou gisterenochtend gaan proefrijden maar mijn vriendin had mijn portemonnee (met rijbewijs) mee genomen dus kon niet proefrijden. Dus ik ga straks
Het is het facelift model, ik ga proefrijden in den haag (wittebrug)peter schreef:Als je maar wel met een facelift A3 140pk gaat rijden. Is een CR diesel en dus een stuk stiller. Waar ga je proefrijden? Regio Rotterdam toch?mso schreef:Ik zit op het moment heel erg te twijfelen tussen:
- BMW 118d
- Audi A3 2.0 TDI sportsback
- Mini Clubman D
- Volkswagen Scirocco TDI
Morgen ga ik proefrijden in de A3 en Scirocco dus ben erg benieuwd

Onze sponsors