ze doen een uur over een uitlaat.... en dan voor de rest 7 uur gast? Je denk toch niet dat ik 1000 euro betaal voor het ombouwen van dergelijke opties als ik de auto af-fabriek bestel.... wees ff reeel.
Onderhandelbaar? hahaha een lachtertje.... Ze legde geen duimbreed toe. De restwaarde na drie jaar lease was 15000 euro voor die 135i. Da is net zo veel als me Mini... Die bmw is twee keer zo duur.
Zijn die lui volledig van lotje getikt?! Word wel een hele dure wagen! Maar hoe komen ze aan die rest prijs dan? Als ik zie wat een beetje 130 nog opbrengt, dan kan ik me haast niet voorstellen dat een 135 maar 15k opbrengt aan het eind van je lease.
Dan heeft de koper van die auto een strakke prijs! Maar ga je de auto kopen of leasen?
Leasen leek me beter... maar dit slaat alles. Ze zijn zo schijterig als de pest nu met die economische crisis.
Ik vond het volslagen idioot wat ik te horen kreeg. Zo van ja dan hou je dus een uitlaat, stoelen, stuur en versnellingspook over. Tsja wat je ermee doet is onze zaak niet... succes op marktplaats! Misschien iets voor boven je bed!
Stuur een uur? hahaah 10 minuten bedoel je. Erop en eraf...
Ja dat zal het wel worden denk ik... ik weiger dit te accepteren! Schitterende wagens die BMW's, maar ..... voor de rest ..... Dan stop ik da geld liever in een duitse 135i met een kietelkuurtje bij ACS dan dat ik het bij een hollandse dealer achterlaat die denkt dat elke idioot hierin strapt.
MR
Laatst gewijzigd door MR op 09 dec 2008, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
inderdaad lekker die dingen er dan zelf opzetten.
maar zo'n performance stuur ga je niet redden in 10min, moet ongetwijfeld weer in de computer ingesteld worden, airbag deactiveren/activeren etc.