BMW e30 320i [VERKOCHT]
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

had hij beter een paar grote lampen op z'n dak kunnen nemen...

dan zie je niet veel van die kleine pitjes hoorShag schreef:Vorige eigenaar was zeker een bumperklevert

had hij beter een paar grote lampen op z'n dak kunnen nemen...

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gewoon er uit rossen, kabels doorknippen en klaar! Alleen dan op een nette manier natuurlijk....
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
of gewoon lekker op de sjonnie-maniermushrop schreef:Gewoon er uit rossen, kabels doorknippen en klaar! Alleen dan op een nette manier natuurlijk....

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat beestje ziet er nog goed uit op de foto's. Mistlampjes zijn gekoppeld op het groot licht
Zoals al eerder opgemerkt, vast een bumperklever die vorige eigenaar
Ook het woord BBS heb ik al zien vallen in dit topic. Er is, zoals je weet, belachelijk veel voor te krijgen. Alles op z'n tijd en er vooral niet TEveel geld in stoppen

Ook het woord BBS heb ik al zien vallen in dit topic. Er is, zoals je weet, belachelijk veel voor te krijgen. Alles op z'n tijd en er vooral niet TEveel geld in stoppen

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
dus zou graag een nieuwe plaat bestellen. krijg je dan niet zo'n 1tje erop?
wie wat waar? bij mij is iemand met z'n trekhaak tegen m'n voorste plaat gereden, dikke deuk erinGreyCooperS schreef: ook ff nieuwe nummerplaten op bestellen...kost niets en staat gelijk dik

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
als je de originele inlevert kun je gewoon nieuwe krijgen zonder 1 erop.
Ik heb bij de dealer nieuwe, luxe platen gekocht (met opgelegde letters) voor iets van 12 euro stuk..bij de halfords voor 2 euro een plaathouder zonder reclame en you are good to go
Ik heb bij de dealer nieuwe, luxe platen gekocht (met opgelegde letters) voor iets van 12 euro stuk..bij de halfords voor 2 euro een plaathouder zonder reclame en you are good to go

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Een 1tje is inderdaad alleen als je of je kentekenpapieren kwijt bent of beide kentekenplaten. Kan je zonder problemen een nieuwe voor aanschaffen. Meenemen: kentekenpapieren en identiteit, klaar terwijl u wacht
Het is wel aan te raden een duplicaatcode aan te vragen als ze (kentekenpapieren of platen) zijn gestolen. Mocht iemand dan met jou platen rondscheuren, dan krijg je er geen problemen mee.
Tegenwoordig is het volgens mij niet meer verplicht om er dan een 1tje op te zetten, staat alleen nog op je kentekenpapieren
Leuke foto's Mats! Veel plezier met je Beemer.

Het is wel aan te raden een duplicaatcode aan te vragen als ze (kentekenpapieren of platen) zijn gestolen. Mocht iemand dan met jou platen rondscheuren, dan krijg je er geen problemen mee.
Tegenwoordig is het volgens mij niet meer verplicht om er dan een 1tje op te zetten, staat alleen nog op je kentekenpapieren

Leuke foto's Mats! Veel plezier met je Beemer.