Na een mooi weekend (en heul weinig internet hier in duitsland), ontzettend veel gezien. Stelvio, Davos, en vervolgens via de Albula pass weer terug naar huis. In totaal ongeveer 750km gereden en verschrikkelijk veel mooie wegen gezien welke soms erg krap waren. Kan iedereen een dergelijke route aanbevelen! Heb zelf de route in Google maps staan, dus liefhebbers kunnen een pm sturen en dan zal ik de link toedoen!
Toch maar een sfeer foto van onderweg!
Bijna thuis gaat het toch bijna mis, het regende wat veel. Toen ik een caravan voorbij wilde gaan gaf ik wat optimistisch gas waarna de auto volledig uitbrak! Gelukkig bleef paps wie naast me zat stil... Na een wat te vlugge corrigerende stuurbeweging welke teveel bleek zwiepde de auto nog even terug naar de andere kant waarna deze weer keurig terug in het spoor kwam. Zelf had ik mijn hart even in mijn keel zitten, zeker gezien het feit dat alle elektronica aanstond had ik het niet verwacht... Een paar kilometer eerder had ik nog een keurige drift gemaakt met alles uit.
arjan, dat kan gebeuren. ook zonder zoveel pk's gelukkig weet je ermee om te gaan.. Dan is meestal het probleem van veel mensen die niet kunnen handelen met een uitbreek. maar je hebt ook een mooi ritje gemaakt en mooie foto!