Peter's BMW Collectie....Performance demper pag 122
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vind ook dat die bumpert wel wat strakker mag. Moeten we er binnenkort even samen naar kijken? Bij VP konden ze destijds mn JCW bumper ook niet strakker krijgen zeiden ze maar het lukte mezelf uiteindelijk wel.
Binnenkort hoop ik een nieuwe krik en assteunen te hebben dus dan kunnen we er met een gerust hart onder gaan liggen. Kijk maar of je daar zin in hebt. Biertje erbij etc, net als vorige zomer
Steken we daarna de BBQ aan
Binnenkort hoop ik een nieuwe krik en assteunen te hebben dus dan kunnen we er met een gerust hart onder gaan liggen. Kijk maar of je daar zin in hebt. Biertje erbij etc, net als vorige zomer

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Altijd een goed excuus voor een BBQ!
Thx amigo!
Vandaag ook lekker weer om te klooien....net de gele folie op de mistlampen geplakt, maar dat is uiteraard weer net niet op maat...straks maar even een setje met gele lenen bestellen dan....pica's volgen
Tevens ook mn extra set deur armsteunen uit de berging getrokken en mn kantoor maar als spuit kabine ingericht
Deze worden zwart, zodat ik de dash trim (waar ik ook nog een setje extra van heb) in andere kleuren kan doen..

Altijd een goed excuus voor een BBQ!
Thx amigo!
Vandaag ook lekker weer om te klooien....net de gele folie op de mistlampen geplakt, maar dat is uiteraard weer net niet op maat...straks maar even een setje met gele lenen bestellen dan....pica's volgen
Tevens ook mn extra set deur armsteunen uit de berging getrokken en mn kantoor maar als spuit kabine ingericht

Deze worden zwart, zodat ik de dash trim (waar ik ook nog een setje extra van heb) in andere kleuren kan doen..

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
haha, thx D...neem maar pot Krazy Glue mee
En interieur wordt steeds gaver, vindt ik zelf...gisteren op de terugweg van Renova naar huis, had ik een mooi zonnetje waardoor het blauw vol eruit sprong, maar er tevens voor zorgde dat het zwart rondom de navi en zo echt super mooi uitkomt...

En interieur wordt steeds gaver, vindt ik zelf...gisteren op de terugweg van Renova naar huis, had ik een mooi zonnetje waardoor het blauw vol eruit sprong, maar er tevens voor zorgde dat het zwart rondom de navi en zo echt super mooi uitkomt...
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Als jij nog ff je interieur en je mistlampen fixed, dan doe ik mn eigen gele lampen en dan kom ik, nu echt, jou kant op, voor een leuke shoot, bakkie en babbel 

- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ook lekker bezig geweest vandaag
Goed om te zien dat je weer volop aan het modden bent
Ziet er goed uit. Ik ben echt positief verrast door het blauw in je interieur.

Goed om te zien dat je weer volop aan het modden bent

Ziet er goed uit. Ik ben echt positief verrast door het blauw in je interieur.
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Moet je wel met de lampen áán rijden, dat is wel t mooiste.
Ben benieuwd straks met de oranje knippers. Lekker je eigen lijn trekken. Nice
Het blauw is IRL een stuk minder erg. Vooral rond de pook maak het juist af. De foto's doen geen recht aan het eggie.
Ben benieuwd straks met de oranje knippers. Lekker je eigen lijn trekken. Nice
Het blauw is IRL een stuk minder erg. Vooral rond de pook maak het juist af. De foto's doen geen recht aan het eggie.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
De BMW staat er echt goed bij! Gele lampen zijn toch een beetje jou handtekening
en vind het wel goed staan bij de mistlichten. Koplampen zou een beetje te worden denk ik, maar dat zat ook niet in de planning toch?
Ook leuk om je oude liefdes voorbij te zien komen! Die vijfspaaks velgen op je R56 staan echt dik

Ook leuk om je oude liefdes voorbij te zien komen! Die vijfspaaks velgen op je R56 staan echt dik

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nu ik die oude foto's zie: de koplampen van de PW zijn sinds afgelopen week weer herenigd met hun originele koplampringen! 

Onze sponsors