geel op rood staat waanzinnig cool, goed bezig. Weet alleen niet zeker of je wel witte knippers moet doen, maar dat zie je vanzelf wel.
APK bij Van den Hengel kon pas 13 april, dus loop straks even naar een buurman toe want hij had een adresje waar je er op kon wachten. Neemt hij hem van de week even mee ofzo. Laat je nog wel even weten, ok?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
dat "geel" van die hierboven is ook meer groen. Dat staat idd een beetje maf bij oranje knippers...
Ik zou het toch eerst even bekijken hoe het uitpakt. Buurman nog niet gesproken trouwens...ja, vanmorgen toen ik de spacers er aan het onderzetten was, toen stelde hij het ook voor van die APK. Maar toen was ik nog niet bij VdH geweest. Maar nu is 'ie sinds vanmiddag nog niet thuis geweest. Kijk straks nog even voor je want hij zou nachtdienst hebben dus ik neem aan dat hij wel even thuis gaat eten enzo..
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *