Het blijft leuk om je posts te lezen Ferdinand! Ik lig iedere keer weer in een deuk.
Helaas is het echt een lelijk ding maar het zit fantastisch en zal grandioos rijden. Zoals Hans al schrijft, denk ik dat er velen zullen zijn die een rondje met je mee willen rijden.
groet,
Peter
Goodbye Mini & 135i, hello Porsche Boxster Spyder PDK (p
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
1) Enkele vs. dubbele uitlaat
2) Wel vs. geen donkere diffuser onder achterbumper
3) Achterlichten wel vs. niet doorlopend in kofferklep
4) Belgisch vs. Duits kenteken
5) Herfst vs. zomer
6) flets vs. sprankelend blauw
7) Actueel vs. oud, maar z'n tijd ver vooruit design
En? Hoeveel heb ik d'r goed?

4) Belgisch vs. Duits kenteken

5) Herfst vs. zomer

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tja.. gelukkig smakelijk verschillen.. eerst op de foto's vond ik hem ook mooi maar als je goed kijkt in het echie klopt er gewoon niet veel van.. het zal echt wel een beest zijn maar voor dat geld zal ik wat anders uitzoeken en als het dan een BMW moet zijn dan een 335i kost iets meer maar is ook meer auto. Ik heb ook dat draadje op DF zitten lezen en lig alleen maar in de deuk, wat een onzin over gewicht etc.. en dat 160 pagina's lang. Maarja heel DF is BMW minded dus zeg daar niks verkeerd over de 135i want anders wordt je verbannen
Nu was die 1 serie coupe bij Timmermans een 123d wel met M pakket maar zonder xenon en die 1 serie heeft echt xenon nodig want anders is het helemaal een kaal hok.. dat heb jij toch wel?
Je kan hem nog steeds inruilen voor een Mini hoor!
hehe..
Nogmaals begrijp mij niet verkeerd het zal een heerlijke auto zijn en ik twijfel echt niet aan zijn kwaliteiten maar hij klopt niet.. maar das mijn mening.
Oja, er stond laatst nog een M5 met 507pktjes op de bank van Beek.. dus die 300 van jou zal geen probleem zijn.. kom anders gewoon even kijken, wel weer leuk om je weer eens te zien.

Je kan hem nog steeds inruilen voor een Mini hoor!

Nogmaals begrijp mij niet verkeerd het zal een heerlijke auto zijn en ik twijfel echt niet aan zijn kwaliteiten maar hij klopt niet.. maar das mijn mening.
Oja, er stond laatst nog een M5 met 507pktjes op de bank van Beek.. dus die 300 van jou zal geen probleem zijn.. kom anders gewoon even kijken, wel weer leuk om je weer eens te zien.
- Ferdinand
- Be Mini
Bericht
Je heb er veel goed, en zelfs nieuwe bijverzonnen.
Ik had zo gezien:
1) bmw duits kenteken, hyundai belgisch kenteken
2) bmw probeert te rijden, de hyundai probeert te stoppen..
3) bmw is een zomerfoto, de hyundai herfst
4) (doe neus tegen beeldscherm) bij de hyundai ruik je de olie, bij de bmw niet
5) de hyundai heeft 1 auspoef, de bmw 2
6) de bmw heeft haaievin, de hyundai niet
7) de bmw gaat een bushalte passeren, de hyundai gaat caravan rammen
Ha jenkins,Jenkins schreef:1) Enkele vs. dubbele uitlaat
4) Belgisch vs. Duits kenteken![]()
5) Herfst vs. zomer
Je heb er veel goed, en zelfs nieuwe bijverzonnen.
Ik had zo gezien:
1) bmw duits kenteken, hyundai belgisch kenteken
2) bmw probeert te rijden, de hyundai probeert te stoppen..
3) bmw is een zomerfoto, de hyundai herfst
4) (doe neus tegen beeldscherm) bij de hyundai ruik je de olie, bij de bmw niet
5) de hyundai heeft 1 auspoef, de bmw 2
6) de bmw heeft haaievin, de hyundai niet
7) de bmw gaat een bushalte passeren, de hyundai gaat caravan rammen
Veel rijplezier!
- Ferdinand
- Be Mini
Bericht
Dit is precies hoe ik de 1 Coupe ook interpreteer, vanaf het eerste moment dat ik haar zag. De best of the worse. Inderdaad jammer van die 1 serie voorkant. Maar voor de rest een typische hotrot-like-traditional Coupe. Heel erg goed gedaan. Ik zou zeggen, niet een slanke schoonheid, maar wel controversieel. Dat kan verkeerd vallen (zoals ik al zei), maar ook goed. De lovende reacties over haar uiterlijk druppelen steeds meer binnen, ze zijn inmiddels legio te vinden in de pers en op het web.k33z schreef:Ik begrijp serieus niet dat mensen de 135i lelijk vinden. Ik vind het de mooiste BMW van dit moment! Een klassieke coupe, precies zoals het hoort!
Enige wat iets mooier zou kunnen is de typische 1-serie voorkant.
Voor mij echt de coolste BMW van het moment, ja cooler dan een M3 coupe. Een M3 sedan kan dit misschien nog overtreffen
Veel rijplezier!
- Ferdinand
- Be Mini
Bericht
Trouwens,
Ik laat de 135i op 27 februari as. tunen door AC Schnitzer, en niet door Dahler/Hartge, naar 360pk/450Nm. Volledige BMW garantie blijft behouden! En dat is me wel wat waard zeg, ookal is het wel wat prijzig allemaal. De speedlimiter gaat er af. O ja, komt ook een motor-stutbar. Heel misschien laat ik de auto verlagen. En er komt een protech behandeling. Trouwens, AC Schnitzer, zeer profi bedrijf zeg, wist ik helemaal niet. En in Aken, net over de grens.
Heb je de test nog gelezen Ralph?Ralph-cooper schreef:Volgensmij komt in de volgende autovisie een test van de 135i coupe tegen de R56 cooper S Works en nog een auto die ik even vergeten ben. Misschien leuk om even te lezen
EDIT:
Het komt in Autovisie nr. 24 vanaf 22 november in de winkels: Mini Cooper S Works Vs. BMW 135i Coupé Vs Porsche Cayman
Trouwens,
Ik laat de 135i op 27 februari as. tunen door AC Schnitzer, en niet door Dahler/Hartge, naar 360pk/450Nm. Volledige BMW garantie blijft behouden! En dat is me wel wat waard zeg, ookal is het wel wat prijzig allemaal. De speedlimiter gaat er af. O ja, komt ook een motor-stutbar. Heel misschien laat ik de auto verlagen. En er komt een protech behandeling. Trouwens, AC Schnitzer, zeer profi bedrijf zeg, wist ik helemaal niet. En in Aken, net over de grens.
Veel rijplezier!
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Autovisie test.
MINI R56 S Works > Kon de rest op de leuke bosweggetjes redelijk bijhouden. Mist precisie en ze vonden het een branieschopper
BMW 135i. Beresterke motor, Verder een snelle comfortabele GT die iets aan scherpte mist voor een sportwagen
Cayman, Minder vermogen maar zijn hogere kostprijs meer dan waard. Heel scherp en je voelt precies aan wat er met de auto gebeurd. Winnaar dus.
Dit was mijn korte samenvatting.
Gr,
PP
MINI R56 S Works > Kon de rest op de leuke bosweggetjes redelijk bijhouden. Mist precisie en ze vonden het een branieschopper
BMW 135i. Beresterke motor, Verder een snelle comfortabele GT die iets aan scherpte mist voor een sportwagen
Cayman, Minder vermogen maar zijn hogere kostprijs meer dan waard. Heel scherp en je voelt precies aan wat er met de auto gebeurd. Winnaar dus.
Dit was mijn korte samenvatting.
Gr,
PP
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Knap hoor, om zo iets als een serieuze "test" te verkopen.
Edit: het IDEE om een Cayman met een R56S Works te vergelijken.
Net zo waardevol als die "test" van TopGear: Een Mini Cooper laten racen tegen een Skoda Fabia TDi
Was dit volgens Autovisie echt een "test"? Of waren dit 3 rij-impressies?PPCS schreef:Autovisie test.

Knap hoor, om zo iets als een serieuze "test" te verkopen.
Edit: het IDEE om een Cayman met een R56S Works te vergelijken.

Net zo waardevol als die "test" van TopGear: Een Mini Cooper laten racen tegen een Skoda Fabia TDi

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Och, kan er wel inkomen dat ze deze auto's naast elkaar zetten. 3x een auto voor de liefhebber, waar je een serieus potje in kunt sturen.
En het stuk zelf was nog best aardig ook. In ieder geval uitgebreider dan de samenvatting die PPCS gaf

En het stuk zelf was nog best aardig ook. In ieder geval uitgebreider dan de samenvatting die PPCS gaf

Laatst gewijzigd door frankie op 12 jan 2008, 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zou zeggen lees eerst de test voor je commentaar geeft. Het ging in deze test om het feit hoeveel verschil er in deze wagens zit uit verschillende prijsklassen. Ze hebben ze natuurlijk niet tegenover elkaar gezet. Meer als hoe groot zijn de verschillen in de realiteit.
gr,
PP
gr,
PP
- Ferdinand
- Be Mini
Bericht
Als het om sturen gaat, moet je alles tegen elkaar ztten natuurlijk, dus een scoda fabia Tdi tegen een cooper s. En als een cooper s dan wordt weggereden (heb geen idee overigens) is dat een giller natuurlijk. Da's juist goed en helemaal niet zo subjectief als we denken. Geef een willekeurige groep auto's aan echte coureurs en ik geef je op een briefje dat ze allemaal met dezelfde auto's de beste rondetijden rijden (of ze nu rijden op diesel, waterstof, Shell V-power, appelsap, jenever of koeiepoep).
Maar ik zou helemaal geen Fabia TDi willen, een cooper S is veeel leuker. Zo zitten de dingen denk ik
Maar ik zou helemaal geen Fabia TDi willen, een cooper S is veeel leuker. Zo zitten de dingen denk ik
Veel rijplezier!
Onze sponsors