Hier is ie dan, mijn BMW 325i cabrio.
140.000km, nog geen 1000 op de teller

Vrij goed uitgerust en er zijn wel wat mods op komst

Daar heeft hij deze week eerst een goede beurt voor nodig e broJenkins schreef:Heel mooi!
Nu nog wat foto's van het interieur!
Originele 15" BBSsers zijn helemaal OK. Deze aanstaande klassieker moet je zo origineel mogelijk houden.GeoBem007 schreef:Er komen nieuwe velgen onder, ook OEM BMW 15" BBS. Ben zeker niet van plan hem een hoog johnny-gehalte te geven. Enkel nog verlagen en wat kleine details. (iS-lipje of M-tech bodykit, witte pinkers (onderweg), mss rode achterlichten, ..)
Interieur is inderdaad zeker nog niet foto-waardig. Die komen wel tegen het einde van de week
Zal er ééntje aan Greg mee geven anders, heb er hier nog een liggen zie ik net.rem. schreef:Vette kar 007,
doe nog iets aan die Jonny nummerplaat houder, koop er één zoals op de Caterham, nog zet iets properder zonder dat chromen randje en dat voor nog geen 3 euro.
Dermee dat hij zei dat hij 'mijn plaathouder' had liggenrem. schreef:Zal er ééntje aan Greg mee geven anders, heb er hier nog een liggen zie ik net.rem. schreef:Vette kar 007,
doe nog iets aan die Jonny nummerplaat houder, koop er één zoals op de Caterham, nog zet iets properder zonder dat chromen randje en dat voor nog geen 3 euro.
Groeten remke
Onze sponsors