Biermagnaat's ride! VERKOCHT!

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Biermagnaat's ride! VERKOCHT!

09 okt 2008, 12:00

hallo mensen! :grin:

na lang lezen heb ik me toch maar eens aangemeld.

ik zal eerst even wat over mezelf vertellen. ik ben Tom Westendorp 21 jaar student hjo in Enschede. en helemaal gek van auto's!

mijn eigen autootje is een nissan micra K11 1.3 16v waar het volgende aan is gedaan:

cold air intake
andere einddemper
katvervanger
verlaagd 35mm rond om
gele koni's voor
sunny gti R schijfremmen voor
ebc green stuff remblokken voor
ander stuurtje (gaat er waarschijnlijk weer af)
andere velgen 15inch met toyo proxes T1R banden
veerpootbrug voor

ik geloof dat dat het ongeveer wel was. mochten er updates komen dan zal ik die hier natuurlijk ook melden.

foto's staan onderaan!

zo en dan nu foto's!

voor der verlaging:

Afbeelding

na de verlaging:
Afbeelding

oude remmen
Afbeelding

nieuwe remmen
Afbeelding
Laatst gewijzigd door biermagnaat op 10 jan 2011, 16:29, 2 keer totaal gewijzigd.
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 okt 2008, 12:02

En hier een foto van mij op de ring met daaronder het verslag van afgelopen maandag.

Afbeelding

Vandaag dan mijn ring doop gehad.

Echt wat een geweldige dag! Bij deze een verslag.

Vanmorgen rond half elf weggereden richting ring. Het weer zat mee het was mooi droog onderweg en het was niet druk op straat. Een kleine twee uur en drie kwartier later stond ik bij de ring op de parkplatz. Geparkeerd bij de auto's van een paar mensen van het ring forum en toen even in het ring restaurant gezeten. Even kennis gemaakt met de eigenaren van de auto en gevraagd of ik met iemand een rondje mee kon rijden.

Dat kon met Koen, in zijn alfa 147 jtd. Wat klinkt zo'n ding mooi voor een diesel! Maar dat terzijde.