Een proefrit in de nieuwe Works heeft me toch niet kunnen overtuigen, teveel wielspin (de auto kan duidelijk zijn kracht niet kwijt), misschien dat 4-wielaandrijving + 230-240pk, me wel hadden kunnen overtuigen. Maar, ala, dat levert MINI (nog) niet.
Mijn Works is inmiddels ook al verkocht aan een liefhebster. Maar volgens mij heb ik een waardige alternatief gevonden in mijn toekomstige Audi TT Coupe.
Vandaag, 31 december, heb ik namelijk mijn handtekening gezet bij Kamsteeg in Voorschoten voor een, denk ik, erg leuke TT (zie beschrijving hieronder).
Peter (redelijk bekend op dit Forum

Zoals eerder vermeld heb ik lang zitten twijfelen tussen de nieuwe Works en de TT. De twijfel was niet eens zozeer vanwege het verlies van de MINI, maar vooral vanwege de leuke club en de mensen die ik hier heb leren kennen. Maar ik hoop op enig mededogen van mijn (Mini-)vrienden die ik hier heb leren kennen om me zo nu en dan een passagiersstoel aan te bieden. Zal het hun rijkelijk belonen

Mijn nieuwe Audi TT Coupe, Phantonzwart pareleffect, Quattro, S-tronic, Pro-line, S-line, Alcantara leer (zwart met zilver stiksel) en ohja

Ik ga dus geen afscheid nemen, want ik doe zeker met vrienden(dan in hun MINI) mee aan toekomstige Miniritten, maar ik wil iedereen toch ontzettend bedanken voor de gezellige kilometers en de kameraadschap

@Berthil: Aangezien mijn Works inmiddels ook al verkocht is kan mijn profiel ook aangepast worden, Berthil
Ik blijf natuurlijk wel lezen en posten (als ik mag) op dit gezellige forum, is een namelijk deel van mijn dagritme geworden

Tot weerziens, MINIBOARD