Mooi spul die rallye's
Ik heb twee 205jes GTI gehad (een 115pk en een 130 PK)
Ook twee 106je rallye 1,3 100PK en de 1,6
Lekkere blèrbakkies
Veel plezier ermee !
Mijn eerste bolide was ook een 205 GTI 1.6 115 PK op papier maar menig 1.9 trok ik eruit. Mis ik nog steeds, zag op RDW dat ie niet meer rondrijd maar de RB-80-JH zal ik nooit vergeten. 205 echt een sterk nummer.
Gaaf nog een echte 1.3! Maken ze niet meer zulke auto's
Heb er zelf 2 205 GTI's gehad 1.9, uit 91' en uit 94'. Beide met kat. helaas.
Ook nog een 106 Rally 1.6 gehad, het blijven echt auto's waar je moet werken en een beetje moet kunnen sturen om hard te gaan. Goede chassi's en geen electronica
Even een update..
de 2 205 Rallye's zijn verkocht en we hebben nu...
Rode 106 Rallye, met deze auto rijdt Kevin dagelijks mee op en neer naar zijn werk. Zoals je kunt zien wordt er ook mee op het circuit gereden.
Witte 106 Rallye, op de Rallye zit geen kenteken en er wordt alleen op het circuit mee gereden. Maar zal straks als onderdelen Rallye bij ons in de stalling blijven staan.
Dan als laatste hebben we nog een 206RC, waar alleen mee in de weekende wordt gereden. Momenteel staat de auto in de stalling met een kapotte koppeling, maar gelukkig is Kevin automonteur dus het komt allemaal wel weer goed
@ Woosh!: We zijn 17 september @ Speedy Mini 3 met de RC... Als je er ook bent kun je wel een rondje mee rijden
Het leuke van een RC is dat de meeste mensen denken dat het weer een normaal 206'je is... Bij de stoplichten vergissen de meeste zich toch wel aardig
Alleen de kenners zien het verschil tussen een normale 206 en een RC.. Maartja alles is over te zetten he (interieur, uitlaten en velgen)
@ Sven: de witte Rallye is ook een fase1
Hier was de rode nog helemaal origineel met zeer weinig km's.. De witte was ook nog niet zo extreem, want er moest nog mee op en neer gereden worden naar zijn werk
Kev en ik hebben hiervoor 2 106'jes gehad fase 2, ook helemaal getuned etc...
Mijn 106'je (is overigens in onderdelen verkocht, omdat ik hem niet zo terug wou zien )
Kevin's 106 (De foto is genomen op PugFest in Engeland door een fotograaf)
@ paddo: ik weet het, de modellen van tegenwoordig zijn niet zoals het hoort te zijn
Zegt Kevin zelf ook, hij is monteur bij Peugeot Valkenswaard..
Daarom blijven wij bij de 106 en 206'jes