Het is een BMW e30 320i geworden uit 1989, een oud wagentje dus. Het is een 2-deurs versie in Atlantisblauw. Er staat 180.000km op de teller. Qua interieur is hij in erg goede staat. Motorisch en qua onderstel is ook erg goed, de motor loopt erg mooi en er is weinig/geen roest te vinden. Onderhoudshistorie is redelijk bekend (boekje met stempels). De lak is echter wel redelijk vaal geworden en heeft een aantal plekjes, ik hoop met een goede was/wax beurt dit weer wat mooier te krijgen. Ook het plastic van de bumpers/spiegels is redelijk aangetast (wit geworden) maar ook dit ga ik behandelen met spul waardoor het weer kleur terugkrijgt. Er zit een setje 15 inch 'Mille Miglia' velgen onder, ken het verder niet en vind ze ook niet geweldig dus wie weet vervang ik ze wel een keer. Ook heeft hij stuurbekrachtiging, electrische spiegels en achterruitverwarming. De 320 is overigens een 6-in-lijn motor

Ook leuk om nog even de plannen voor de komende tijd er bij te zetten:
-Interieur/Exterieur wassen/waxen/kunststof behandelen/Motorruimte schoonmaken [eerste stappen gezet]
-CD-speler inbouwen Done
-Trekhaak er af [voorlopig nog niet]
-Grote onderhoudsbeurt laten doen Done
-Nieuwe luxe kentekenplaten + houders Done
-Mistlampen er af Done
Verder laat ik hem denk ik redelijk met rust. Wil er niet al te veel geld in gaan stoppen.