Dit is inmiddels al m'n 2e Panda, de dealer gaf een dermate hoog bedrag terug voor mijn vorige dat de keuze niet heel moeilijk was.
Inmiddels is de auto 30mm verlaagd, zijn de dealer platen verwijderd en is het linker achterlicht gewijzigd naar een exemplaar zonder rood glaasje.
Hieronder enkele foto's van mijn auto
Heb geen flauw idee wat die mini daar ineens deed...

Het wagenpark thuis in de afgelopen jaren is redelijk snel van hand verwisseld.
Sinds 2008 is er geweest
- E61 Ongeveer 3 weken
- R55 Iets meer dan 2 maanden
- E66 730 Ld Full options (Heeft de E61 vervangen)
- E88 118i executive (Heeft de R51 vervangen)
- E70 3.5D xdrive (Heeft de E66 vervangen)
- E91 320d M-pakket (Heeft de E88 vervangen) --> Duits Kenteken
- E91 325xI Aut. M-pakket verder full (Heeft de E91 vervangen) --> Duits Kenteken
- F10 535i Full (heeft de 325xi vervangen wegens schade) --> Duits Kenteken
- E93 320d Exec + M-pakket (Heeft de E70 vervangen)
- E92 M3 Competition (Heeft de 535i vervangen)
- E92 330xd Coupe, (Heeft de M3 vervangen)
- E88 123d M-pakket, (Heeft de 320d vervangen)
- F11 525d Touring M-pakket (Heeft de E92 vervangen)
- E81 116i 3drs Te koop
Huidig:
- R60 One
- E89 Z4 3.0i M-pakket
- F07 535xd GT Wit met M-pakket
Zie hieronder hoe t eruit kan zien op een "druk" weekend..

Wordt verwacht:
- F01 730d M-pakket
- R60 SD
- Renault Twingo
En rijdt mijn zusje een Citroen C1
Zelf het privilege gehad om in bijna alle "dikke" BMW modellen te rijden