Old ride....Audi RS
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kijk!!! Van dit soort auto's hou ik!!!
GE-WEL-DIG!!!
Prachtige wagen, goede kleurstelling! Lekker anonieme station, maar voor kenners..... echt heel dik!
Heel gaaf en ik hoop ook zeker dat je de updates met bijbehorende foto's hier blijft posten!!
Had je voor de Clubman ook geen RS gehad??
GE-WEL-DIG!!!

Prachtige wagen, goede kleurstelling! Lekker anonieme station, maar voor kenners..... echt heel dik!

Heel gaaf en ik hoop ook zeker dat je de updates met bijbehorende foto's hier blijft posten!!

Had je voor de Clubman ook geen RS gehad??
- smartie
- Bijna verslaafd
Bericht
Thanks allemaal. Wel even wennen denk ik want snelheidsbeleving is echt heel anders dan een mini. Supersnel maar meer gefilterd door afwerking, minder geluid en zwaarder gewicht. Geluid is echter onovertroffen en super verslavend.
Qua bekijks idd 'gewone' bak. Waar de mini hoofden deed omdraaien van man/vrouw, jong/oud......is dit alleen voor kenners leuk speelgoed.
@ Deniz. Don't know. Als dat zo is moet moderator het maar verplaatsen
@ Sven. Jep 2e RS4. Vorige in zwart maar nooit op Nederlands kenteken gezet en eigenlijk direct weer verkocht.
@ Peter.....jij snapt het
Zoiets en dan nog eventueel zwarte ringen. Zij lijsten ook zwart en velgen antraciet ook over gedacht maar is bij zwart en grijze lak beter geslaagd denk ik

Qua bekijks idd 'gewone' bak. Waar de mini hoofden deed omdraaien van man/vrouw, jong/oud......is dit alleen voor kenners leuk speelgoed.
@ Deniz. Don't know. Als dat zo is moet moderator het maar verplaatsen

@ Sven. Jep 2e RS4. Vorige in zwart maar nooit op Nederlands kenteken gezet en eigenlijk direct weer verkocht.
@ Peter.....jij snapt het

Regards
Onze sponsors