Lotus past veel beter met wat ik er mee wil: naar het circuit, leuke ritjes maken en me niet teveel zorgen maken als er dan vervolgens eens iets kapot gaat. 0-100 is rond de 4 sec, en dat is bijna een seconde sneller dan de 911, om over de wegligging nog maar niet te spreken.
Het is zeker geen beginnersauto. Ding ligt rotsvast op de weg, maar zodra ie grip verliest, is het ook snel gebeurd. Gelukkig is Exige zo afgesteld dat ie eerst in onderstuur gaat, maar de marges zijn veel kleiner dan bij 911. Vorige week dus een rijvaardigheidstraining gedaan op politiecircuit bij Lelystad. Iets dat ik echt iedereen kan aanraden trouwens. Je leert van ervaren coureurs hoe je het optimale uit je auto haalt onder extreme omstandigheden, en er is lekker veel asfalt om los te gaan.

Zelf een camera ingebouwd. Zicht naar achteren is namelijk nul.

Eergisteren naar Lotus Am Ring event geweest. Daarvoor nog even een constructie gemaakt voor een camera in sleepoog. Kan ik ook iedereen aanraden. Jammergenoeg heeft Mini een andere maat. Maar het resultaat is best leuk:
[video width=600 height=400][/video]
Ik las dat Hans van de 340R op zoek was naar een Exige. Welnu, gewoon DOEN! Oh ja, iDarkDesign: volgend jaar zie ik je hopelijk op Lotus Am Ring. Is fantastisch evenement.