Andere auto'kes

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
YorkPower
Be Mini
Be Mini

Andere auto'kes

14 jan 2011, 16:57

Ik zal ook maar eens zeggen waar je me nog in kan vinden buiten in de Rode Raket :).
- Grijze BMW 320d - 2006
- Donker groene BMW 318d - 2007
- Blauwe BMW 118d - 2008

De 2 3's zijn bedrijfswagens van mijn ouders. Jammer genoeg gaat de leukste komende week weg. De grijze van mijn moeder wordt vervangen door een blauwe Mercedes-Benz B200 CDI.
De groene 318d, de auto van mij vader, gaat in september weg en wordt dan waarschijnlijk vervangen door een Mercedes-Benz C200/C220 CDI break.
De 118d is de auto van mijn broer en die gaat ook dit jaar weg, mijn broer gaat namelijk verhuizen :mrgreen: .
Maar zoals je ziet hebben mijn ouders de grens van de 50 overschreden en ben ik vanaf September gedwongen om al mijn verplaatsingen uit de voeren in de Rode Raket 8)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
York - Power :: De Rode Raket
Afbeelding
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 jan 2011, 20:31

Leuk wagenpark. Wel apart dat je ouders switchen naar de concurrent, zijn ze niet tevreden over BMW? Want zo te zien zijn jullie nogal een BMW familie. :lol:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
YorkPower
Be Mini
Be Mini

15 jan 2011, 12:15

mushrop schreef:Leuk wagenpark. Wel apart dat je ouders switchen naar de concurrent, zijn ze niet tevreden over BMW? Want zo te zien zijn jullie nogal een BMW familie. :lol:
Zeer tevreden! :icon_top: Maar de werkgever vindt die wagens nogal duur dus worden ze omzegges verplicht om over te lopen naar de concurrentie... :cry:
Afbeelding
Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jan 2011, 12:19

:P dat zijn best veel BMW's voor de deur van 1 huis... :lol:

Maar jammer dat ze ingeruild moeten worden op mercedes... :? ik ben persoonlijk niet zo van de mercedessen :oops:
YorkPower
Be Mini
Be Mini

15 jan 2011, 12:24

mini cabrio schreef: ]ik ben persoonlijk niet zo van de mercedessen :oops:
Ik ook niet!! Maar dat of Audi... Dan toch liever Mercedes :D
Bij mijn vader is het nog niet echt duidelijk... Ze zijn de lijsten aan het herschikken.. Kan zijn dat er nog een 320D ED op gaat staan maar daar wilt hij niet mee rijden.. (hij wil een trekhaak en daarop gaat dat dan weer niet..) Achjah! We klagen niet ze! 2 gratis auto's is makkelijk :D
Afbeelding
Afbeelding
YorkPower
Be Mini
Be Mini

15 jan 2011, 12:25

mini cabrio schreef::P dat zijn best veel BMW's voor de deur van 1 huis... :lol:
En dan staat men MINI er nog niet bij :oops: Maar die staat meer binnen dan buiten :D
Afbeelding
Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jan 2011, 12:29

YorkPower schreef:
mini cabrio schreef: ]ik ben persoonlijk niet zo van de mercedessen :oops:
Ik ook niet!! Maar dat of Audi... Dan toch liever Mercedes :D
Bij mijn vader is het nog niet echt duidelijk... Ze zijn de lijsten aan het herschikken.. Kan zijn dat er nog een 320D ED op gaat staan maar daar wilt hij niet mee rijden.. (hij wil een trekhaak en daarop gaat dat dan weer niet..) Achjah! We klagen niet ze! 2 gratis auto's is makkelijk :D
persoonlijk gaat mijn voorkeur dan uit naar audi ;) maar gelukkig verschillen smaken :D
zo'n 320 ede is volgens mij nog een best lekkere wagen... 8) alleen waarom kan daar geen ruk-haak op dan?? is dat omat ie dan zn waardes niet haalt??

en inderdaad, auto's van de baas zijn erg leuk :D :P
YorkPower
Be Mini
Be Mini

15 jan 2011, 12:35

mini cabrio schreef:
persoonlijk gaat mijn voorkeur dan uit naar audi ;) maar gelukkig verschillen smaken :D
zo'n 320 ede is volgens mij nog een best lekkere wagen... 8) alleen waarom kan daar geen ruk-haak op dan?? is dat omat ie dan zn waardes niet haalt??
Audi = Saai :oops:

Sorry :p en in het verleden al te vaak slechte ervaringen gehad met Audi :wink:
Er mag geen trekhaak op omdat het sleepvermogen 0 is omdat... Eum de motor te zwak is daarvoor?:p En het grappige is dat wij alleen een trekhaak willen voor een fietsendrager op te zetten :D
Afbeelding
Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jan 2011, 12:41

YorkPower schreef:
mini cabrio schreef:
Audi = Saai :oops:

Sorry :p en in het verleden al te vaak slechte ervaringen gehad met Audi :wink:
Er mag geen trekhaak op omdat het sleepvermogen 0 is omdat... Eum de motor te zwak is daarvoor?:p En het grappige is dat wij alleen een trekhaak willen voor een fietsendrager op te zetten :D
:P hier nog geen ervaring met audi, maar dat komt vanzelf wel dan... :lol:

en dat die motor te zwak is lijkt me sterk... dat ding heeft volgens mij rond de 163 pktjes... dat komt echt wel van zn plekkie lijkt me... maar denk dat het dan iets te maken heeft met het motormanagement, wat is afgesteld op zuinig, ipv kracht ofzo..
kan je er dan niet een voorbereiding voor fietsendrager in bestellen?? (zoals ook bij mini kan??)
YorkPower
Be Mini
Be Mini

15 jan 2011, 12:48

mini cabrio schreef: :P hier nog geen ervaring met audi, maar dat komt vanzelf wel dan... :lol:

en dat die motor te zwak is lijkt me sterk... dat ding heeft volgens mij rond de 163 pktjes... dat komt echt wel van zn plekkie lijkt me... maar denk dat het dan iets te maken heeft met het motormanagement, wat is afgesteld op zuinig, ipv kracht ofzo..
kan je er dan niet een voorbereiding voor fietsendrager in bestellen?? (zoals ook bij mini kan??)
Misschien kan je dat ja maar als je al een fietsendrager voor de haak hebt ben je daar niet zo veel mee he :wink:
Dat van dat motormanagement kan wel kloppen want de versnellingsbak heeft ook langere verhoudingen + de auto is standaard verlaagd :o (maximale velg is wel 16" :lol: )
Afbeelding
Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jan 2011, 12:56

tja... ik zou eht wel weten, bmw met nieuwe fietsendrager, of mercedes met huidige... word t toch echt de beamer hoor ... :lol:

maar goed, dat moeten jullie allemaal zlef weten ;) :D

maximaal 16" velg?? hoezo dat dan... past het niet, of mag het niet van bmw??
YorkPower
Be Mini
Be Mini

15 jan 2011, 13:54

mini cabrio schreef:

Staat niet groter in de optielijst ;) en zelf geld aan een bedrijfswagen geven zien we ook niet echt zitten :roll:
Afbeelding
Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jan 2011, 14:24

YorkPower schreef:
mini cabrio schreef:

Staat niet groter in de optielijst ;) en zelf geld aan een bedrijfswagen geven zien we ook niet echt zitten :roll:
oke das wel jammer dan... :(

Vind persoonlijk dat BMW wel een paar nette 17, 18 (en 19) inchers heeft 8) :lol:

En ik geef je groot gelijk ;)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jan 2011, 22:20

als ik moet kiezen tussen ringen of een ster, kies ik ook voor een ster. :wink: Dus wat dat betreft kan ik je ouders goed volgen...
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

16 jan 2011, 00:29

ik zeg leuke bmw verzameling :lol: maar die mercedes zijn ook goed hoor 8) toch een stap richting klasse he :lol: :mrgreen: wij hebben thuis een A en dat rijdt ook prima, zeker op snelheid >) en pas nog in een C gereden, ook zeker niks mis mee.

BigD
the F56 story of Brenda

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”