Tja na een jaar aan de zijlijn te hebben gestaan, kan ik dit jaar trots weer vermelden mee te kunnen doen met de Ducati Clubraces met mijn Ducati die van een nieuw blok is voorzien. Voorheen 916sps nu 996R oftwel 998s voor de kenners.
Binnenkort foto's ten overvloede (moet je me wel mee helpen Annet want ik ben blonT ;-) want ik ben nu erg druk met het (laten maken) van een website en het zoeken naar sponsors.......
ik zal wel een paar fotootjes ff snel in mijn gallery zetten !
groetjes
deborah
Worksdebby's other ride; Ducati racing........
- Worksdebby
- One wheel wonder
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Natuurlijk ga ik je daarbij helpen.
Laat maar weten als het zover is.
we gaan straks natuurlijk ook de website in de gate houden
Annet
Laat maar weten als het zover is.
we gaan straks natuurlijk ook de website in de gate houden

Annet

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
ter illustratie alvast deze foto's uit jouw gallery (incl de beschrijvingen)
Ik zeg: goed bezig!
Ik zeg: goed bezig!

Uit de geert timmerbocht clubrace 2009 !
ducati racing girls 2009
Het uit engeland overgevlogen oersterke zandgietcarter raceblok 996R
foto tijdens inbouw in het verlaste 996- frame
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
uitermate stoer zo'n dikke Duc. Suc6 de komende clubraces!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Worksdebby
- One wheel wonder
Bericht
Zo ff een update, volgende week gaat de 996R naar de dealer om motorisch afgesteld te worden en dan ga ik m weer ombouwen naar "straatmotor" om de 1e maanden van het motorseizoen rustig het nieuwe blok beter te leren kennen.
Begin mei 2 circuitdagen op assen om te "trainen" en af te stellen en dan 13,14 en 15 mei de ducati clubraces !
Dit houdt in vrijdags trainen, zaterdags kwalificatie 2 runs en zondag the big day 8 laps racing !
Nu druk bezig met voorbereidingen voor mijn eigen homepage en nog op zoek naar sponsoren om te kosten voor mijn dure hobby (banden inschrijfgeld etc) te kunnen bekostigen.
misschien wel leuk om www.newminiclub.nl op de kuip te hebben staan..................
of een mini meet tijdens de clubraces...........
gr
deborah
Begin mei 2 circuitdagen op assen om te "trainen" en af te stellen en dan 13,14 en 15 mei de ducati clubraces !
Dit houdt in vrijdags trainen, zaterdags kwalificatie 2 runs en zondag the big day 8 laps racing !
Nu druk bezig met voorbereidingen voor mijn eigen homepage en nog op zoek naar sponsoren om te kosten voor mijn dure hobby (banden inschrijfgeld etc) te kunnen bekostigen.
misschien wel leuk om www.newminiclub.nl op de kuip te hebben staan..................

of een mini meet tijdens de clubraces...........
gr
deborah
je leeft maar 1 x dus geniet !
- Worksdebby
- One wheel wonder
Bericht
[quote="Ossie"]Hey, staat Sjimmy Bruijninckx er ook bij?
Sjimmy doet denk ik dit jaar ook weer de ducati 3D Cup, hiervoor heb ik helaas nog niet genoeg sponsoren, wel doen alle meiden mee met de ducaticlubraces 13,14, en 15 mei 2011....
gr
deb
Sjimmy doet denk ik dit jaar ook weer de ducati 3D Cup, hiervoor heb ik helaas nog niet genoeg sponsoren, wel doen alle meiden mee met de ducaticlubraces 13,14, en 15 mei 2011....
gr
deb
je leeft maar 1 x dus geniet !