Nieuwe Boot ride!!

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Nieuwe Boot ride!!

11 jun 2011, 10:49

Hallo Allemaal,

Zie hier mijn nieuwe bootje. Super origineel ding, 6,5m, 115PK, houten dek en kabelaring. Beestje gaat ook aardig vooruit 8) . 70km/h op het water voelt harder dan 225 in de MINI :wink: .

Foto's zijn belangrijker:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mocht iemand interesse hebben of iemand kennen, het hard varen is toch wat minder iets voor mij dan ik dacht!
De boot is waanzinnig en helemaal super, maar voor hier in de amsterdamse grachten misschien af en toe iets te veel, haha.

Voorlopig ga ik er lekker van genieten!, maar bij interesse kan hij de verkoop in.

Wat vinden jullie ervan?

Groeten
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jun 2011, 11:56

Leuke boot!

Heb me altijd afgevraagd hoe het is om met 'haast' door de Amsterdamse grachten te gaan :lol:
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jun 2011, 14:54

Moet je amsterdammed gaan kijken, ok dat is gefilmd in utrech maar kniesoor die daaraan denkt.

Mooi bootje trouwens! Met dat hout net ff anders dan een zodiac of baykiner. En 115pk :mrgreen:
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jun 2011, 14:58

gaaf ding zeg!

Wat moet 'ie kosten?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jun 2011, 15:40

Leuk man! Ligt net door de sluis heen zo te zien.

Dat zijn nog de old-school Yamaha motoren! Die gaan als een yekko. Leuke "kruising" tussen een sloep en een Boston Whaler.

Veel plezier ermee en als er een malloot naar je zit te zwaaien dan weet je dat ik het ben. :mrgreen:

Afbeelding
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jun 2011, 18:52

Gaat idd als een yekko, haha. Waar kan ik jou op het water spotten? Ik herken niet echt amsterdam in jouw foto!
Mijn boot ligt zeker binnen de sluis, want ligt aan de amstel!

Groeten
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jun 2011, 18:53

Mush: PM
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jun 2011, 19:34

PPCS schreef:Gaat idd als een yekko, haha. Waar kan ik jou op het water spotten? Ik herken niet echt amsterdam in jouw foto!
Mijn boot ligt zeker binnen de sluis, want ligt aan de amstel!

Groeten
Normaal meer op de kaag, westeinder of nieuwkoopse plassen. Met hemelvaart zijn we amsterdam in geweest.

Foto is in Leiden gemaakt. Echt een aanrader om doorheen te varen!

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”