Jajaja, uiteraard ook even een topic openen voor onze Alfa Spider 916. Deze is van bouwjaar 2000 en heeft slechts 85.000 op de teller. Komende weken komen er hier ongeveer 4 bij daar we komend weekend met deze auto naar Italië gaan. Aangedaan worden San Remo (Bloemenrivièra), Florence (Toscane) en Venetië (Adriatische kust).
M'n vader woont alweer een paar jaar in Frankrijk. Toen hij nog in NL woonde zat hij wel (net als ik) bij de SCARB. Ik heb ook een stuk of 10 Alfa's gehad.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Mooi ding hoor, zo'n Spider. Die GT spaakvelg staat ook goed. Enige minpunt, een TS Een V6 (12v of 24v is om het even) maakt het net even lekkerder cruisen
Helaas liet mijn budget dit 5 jaar geleden niet toe. Volgende keer beter. Al hebben we nu ook een gewone Cooper en geen S. Laten we het dus maar op een rationele beslissing houden...