Nou hier is dan mijn nieuwe ride...

Het is een BMW 120i geworden... Ik kon even geen geschikte MINI vinden die de dikke WORKS moest opvolgen... Dus ja, hoe kun je dan als MINI-man (Zelfs in beroep) in een BMW gaan rijden? Toen maar even met de 1 gereden en was ik gelijk super enthousiast... Wat een wegligging heeft die auto zeg en stuurt super strak!!!

Een MINI zal er vast wel weer komen, heb tenslotte in iets meer dan 2 jaar 6 MINI's gereden en de jaartjes daarvoor nog een stuk of 8 van de zaak...

Ik zal hier nog wel actief zijn, we zijn met Smudde tenslotte toch nog sponsor en tja, nu kan ik met Rob een "1-clubje" maken, haha!!!

Gegevens:
BMW 120i 5-deurs
Belangrijkste opties: M-Pakket (Zonder had ik hem ook niet willen hebben, haha), Xenon (Heel gaaf met de ringen), Sportstoelen (Half-Leder), 17" OEM M-wielset (waarvan achter bredere banden).
En hij is in absolute nieuwstaat, geen deukje en krasje te vinden... Ook al wil ik andere wielen, deze zijn onbeschadigd, echt uniek...

MOD's al besteld of in planning deze week:
- Donkere achterlichten
- Uitlaatstuk
- Performance grille zwart
- Performance versnellingspook met alcantara
- Bury carkit inclusief Ipod interface
- Ramen tinten
- LED Kenteken plaat verlichting
MOD's wensenlijstje:
- 18" Wielen
- Performance uitlaatsysteem (Komt er snel onder)
- Performance achterspoiler
- Kleine antenne
- LED's monteren in interieur
Onderstaand de foto's van hoe de auto bij ons op de site stond, ik maak van de week zelf wel even foto's...