Fabian's 120i M - Is niet meer... P10 ;-)

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
Fabian
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Fabian's 120i M - Is niet meer... P10 ;-)

18 jul 2011, 10:15

Goedemorgen mensen,

Nou hier is dan mijn nieuwe ride... 8) 8)

Het is een BMW 120i geworden... Ik kon even geen geschikte MINI vinden die de dikke WORKS moest opvolgen... Dus ja, hoe kun je dan als MINI-man (Zelfs in beroep) in een BMW gaan rijden? Toen maar even met de 1 gereden en was ik gelijk super enthousiast... Wat een wegligging heeft die auto zeg en stuurt super strak!!! :wink:

Een MINI zal er vast wel weer komen, heb tenslotte in iets meer dan 2 jaar 6 MINI's gereden en de jaartjes daarvoor nog een stuk of 8 van de zaak... :mrgreen: :mrgreen:

Ik zal hier nog wel actief zijn, we zijn met Smudde tenslotte toch nog sponsor en tja, nu kan ik met Rob een "1-clubje" maken, haha!!! >) >)

Gegevens:
BMW 120i 5-deurs

Belangrijkste opties: M-Pakket (Zonder had ik hem ook niet willen hebben, haha), Xenon (Heel gaaf met de ringen), Sportstoelen (Half-Leder), 17" OEM M-wielset (waarvan achter bredere banden).

En hij is in absolute nieuwstaat, geen deukje en krasje te vinden... Ook al wil ik andere wielen, deze zijn onbeschadigd, echt uniek... 8) 8)

MOD's al besteld of in planning deze week:
- Donkere achterlichten
- Uitlaatstuk
- Performance grille zwart
- Performance versnellingspook met alcantara
- Bury carkit inclusief Ipod interface
- Ramen tinten
- LED Kenteken plaat verlichting

MOD's wensenlijstje:
- 18" Wielen
- Performance uitlaatsysteem (Komt er snel onder)
- Performance achterspoiler
- Kleine antenne
- LED's monteren in interieur

Onderstaand de foto's van hoe de auto bij ons op de site stond, ik maak van de week zelf wel even foto's... 8) 8)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Fabian op 27 sep 2011, 20:25, 7 keer totaal gewijzigd.
Martiio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jul 2011, 10:21

Mooi ding man! Veel plezier ermee! :D
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jul 2011, 10:23

Vergeet MR niet, die heeft ook een 'eend' ;)

Ben benieuwd hoe lang je deze zal houden, voor de tussentijd: geniet ervan!!

By the way: de foto's op jullie site zijn niet heel slecht, maar met betere foto's verkoop je auto's zo veel sneller!
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jul 2011, 10:30

Mooi ding Fabian, hoe zit dat nou met die motor? Ik hoor van de een dat hij heel gretig toeren maakt en van de ander dat het ding zo lui is als dikke stront in een trechter omhoog.
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jul 2011, 10:41

He Fabian hele mooie wagen maar vond je Cooper toch echt veeeeeel dikker...........maar het is zoals oscar gister ook zei over rob ze wagen wel de meest logische overstap.... :lol:
burn rubber not your soul

Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jul 2011, 10:43

Welcome to the club Fab! Mooie foto's ook, betweters blijf je houden he. :wink: Had 'm vorige week nog zitten bekijken bij jullie op de site.

Krijg je een complete Performance uitlaat of alleen de demper? Ik kan voor de 130 alleen maar de demper krijgen, het lange systeem is niet meer leverbaar...

Binnenkort een shootje doen?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
GreyCooperS
Forum Junky

18 jul 2011, 11:10

8) ...sweet!

Mooie kar man! en gave upgrades al gepland..enjoy buddy!
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
JJJJ
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jul 2011, 11:55

Mooie wagen, heel veel plezier ermee.
Tijntjuh
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jul 2011, 12:11

Lekker bakkie gozert!
Maar jah, tis geen Mini he.. :p
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

18 jul 2011, 12:16

mooi bakkie.. maarheeeel jammer hoor van die eend.
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jul 2011, 12:28

van die Eend? Van de JCW bedoel je denk ik ? :mrgreen:

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jul 2011, 12:36

Schöne Einser, Fabian! 8) Ziet er lekker uit met dat M-pakket en de plannen zien er goed uit! :icon_top:

Veel plezier ermee! :rijden
Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jul 2011, 12:37

Mooi bakkie Fabian, ga je vast ook wel plezier aan beleven ;)
Fabian
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

18 jul 2011, 12:38

Thanks guys!!!

Het is ook een dubbel gevoel hoor... De JCW was zoooooo gruwelijk dik en snel, maar ja, dikker als dat kwa MINI kon ik niet vinden op dit moment, dus dan vind ik de Eend een logische opvolger... Maar wat Rob ook al in zijn topics vertelde, wat rijdt en stuurt dat ding lekker zeg!!! Echt een topper... 8) 8)

@Tom: Hij pakt super op en is lekker fel, je moet wel in toeren blijven rijden...
@Peter: Ja MOD's blijven er toch wel op komen, haha...
@Rob: Shoot gaan we zeker snel doen!!!

:mrgreen: :mrgreen:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jul 2011, 12:40

Stuurgedrag is echt waanzinnig idd, zo superscherp. Heerlijk gewoon. Mijn 3.0 is ook heel hoogtoerig, daar voelt 'ie zich het beste. Da's toch oldskool BMW he. 8)

Afbeelding

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”