Deze foto's wil ik jullie niet onthouden. Niet dat hij zo bijzonder is maar toch.

Dit is ook wel mijn trots.
Gr
Ik ben er zeker trots op. Ja de motor heeft inderdaad 200 pk.Sven schreef:Dat vind ik nu ook een geweldige auto.
Een cabrio voor in de zomer en een coupe voor in de winter.
Twee auto's in een.![]()
Mooi kleurtje en een lekkere motor (200 PK??)
Je mag er wel trots op zijn
Nou... Een buurjongen bij ons rijd met een VW Passat 2,0 TFSI met 200 pk's, maar die hield de R56 PRIMA bij qua accelereren...loenieman schreef:Ik ben er zeker trots op. Ja de motor heeft inderdaad 200 pk.
rijdt als de brandweer.
Alleen volgens de statistieken moet de Eos het qua acceleratie afleggen bij een Cooper S.
Die is dan nog weer zwaarder denk ik.CooperS-lightningblue schreef:Nou... Een buurjongen bij ons rijd met een VW Passat 2,0 TFSI met 200 pk's, maar die hield de R56 PRIMA bij qua accelereren...loenieman schreef:Ik ben er zeker trots op. Ja de motor heeft inderdaad 200 pk.
rijdt als de brandweer.
Alleen volgens de statistieken moet de Eos het qua acceleratie afleggen bij een Cooper S.![]()
Heb het even opgezocht.Sven schreef:Die is dan nog weer zwaarder denk ik.CooperS-lightningblue schreef:Nou... Een buurjongen bij ons rijd met een VW Passat 2,0 TFSI met 200 pk's, maar die hield de R56 PRIMA bij qua accelereren...loenieman schreef:Ik ben er zeker trots op. Ja de motor heeft inderdaad 200 pk.
rijdt als de brandweer.
Alleen volgens de statistieken moet de Eos het qua acceleratie afleggen bij een Cooper S.![]()