NewMINIclub binnenspiegelkap

Van alles over de 1ste generatie MINI.
marcelclemens
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

NewMINIclub binnenspiegelkap

25 jun 2007, 18:30

Ik wil graag jullie mening over het volgende

Op MINI United heb ik een UJ binnenspiegelkap gekocht.
Ik heb nu het idee om de spiegelkap in grijs te laten spuiten (zoals mijn dak)
En dan het NewMINclub logo erop te maken, zoals hieronder.

Denken jullie dat dat er een beetje mooit uit ziet??

Afbeelding

En zo ja, heeft iemand een idee hoe ik het logo op de spiegelkap kan krijgen, ik weet uit ervaring
dat de meeste sign-makers niet graag zo klein snijplotten, en ik weet ook niet of het dan in FC kan.
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

25 jun 2007, 19:07

Ik vind het er wel vet uit zien 8) en heel appart ook 8) hou ik wel van. En voor dat logo ja miss stickers laten drukken ik denk dat het voor schilderen te klein is en laten specialpainten is ook duur :roll: :? succes iig.

Greetz BigD
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2007, 20:16

Ik ben bang dat bijna niemand zal herkennen wat er op je spiegel staat, want met een beetje schittering is de union-jack al wat vager te zien, maar deze is erg herkenbaar. Ik vind het wel een gaaf idee, maar ben dus bang dat het veel werk kost voor weinig herkenning. Misschien een idee om alleen de tekst erop te zetten en dan wat groter?
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2007, 20:21

Denk dat je beter die kap wit kan spuiten en daar de sticker op kan doen. Dat oogt al duidelijker. Maar ook ik denk ik dat het erg duur is in vergelijking met de herkenbaarheid.

ps. Had je nog op zandvoort zien rijden op het binnenterrein :D
marcelclemens
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

25 jun 2007, 21:10

henkietenk schreef:Misschien een idee om alleen de tekst erop te zetten en dan wat groter?
Hoe wil je dat dan doen? er zit in het midden een bevestigingspunt, dus dan zou de tekst in 2 delen moeten, en dat is ook niet echt mooi.
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

25 jun 2007, 21:13

Ik zou een melkachtige sticker laten maken met het logo erop gedrukt, en die UJ een beetje er door laten schemeren zoals op je foto. 8)
marcelclemens
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

25 jun 2007, 21:16

Blont-007 schreef:Ik zou een melkachtige sticker laten maken met het logo erop gedrukt, en die UJ een beetje er door laten schemeren zoals op je foto. 8)
Daar had ik ook al aan zitten denken, maar het probleem is dat de spiegelkap niet vlak is,
een melkachtige stikker kan ik zelf evt. ook maken.
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

25 jun 2007, 21:30

En alleen de Mini's op de rode balk van de UJ is ook niet verkeerd.
NewMINIclub kun je dan op het witte zetten.
Peerkie
Be Mini
Be Mini

25 jun 2007, 22:42

Ik heb nu zelf ook zo'n UJ spiegelkap en andere mensen valt het niet op, je moet er echt op wijzen voordat iemand het ziet (ik heb het hier niet over MINI-mensen :) ) Dat komt ook door de weerspiegeling. Op zich vind ik dat niet erg, het is een bescheiden detail en ik zie het zelf wel en daar gaat het toch om. Maar ik denk dat als je er tekst op zet, dit niet erg leesbaar of opvallend wordt. Iets dat bijvoorbeeld op de achterruit staat trekt meer de aandacht. Als het je bedoeling is dat het duidelijk zichtbaar is, dan zou ik al die moeite niet doen, want ik ben bang dat het resultaat zal tegenvallen.
Marcel Always Open
Cabrio-King

26 jun 2007, 00:11

Ik vind het idee heel mooi, en het is ook zeker te maken. Ik vind het erg leuk als er orginele ideeën worden gebruikt; daarmee onderstreep je het eigenzinnige karakter van het MINI concept versus andere merken.

Maar het logo zal toch wel een stuk groter moeten zijn om nog herkenbaar te worden. Ik zou dit oprekken tot de gehele ruimte van de spiegelkap gebruikt is.

De tekst onder het logo kun je misschien beter achterwege laten , aangezien dit absoluut niet leesbaar wordt van buiten de auto..
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
maus105
Bonkey

27 jun 2007, 20:34

zulke dingen kan je toch zo uit laten printen bij een goed sticker bedrijf fototje in de computer zetten en het rolt er zo uit ik denk alleen dat het ook te klein is het idee is zeker wel gaaf want zo een sticker achter vind ik niet heel mooi
ruudglas01
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

01 jul 2007, 13:26

Duidelijke logo's op een binnenspiegel vallen wel op, zoals de Union Jack. wapperende Nederlandse vlag misschien ook wel mooi, ga je voor iets zoals Marcel wil, dan moet je dat voor jezelf doen een ander zal dit niet snel opvallen (Mini-maniacs natuurlijk wel :mrgreen: ). Marcel, zou je niet gewoon iets met je Clemens logo en je spiegel doen, zie je vaak genoeg langs De Zilk stuiteren :lol: en dan valt mij dit als eerste op, gewoon vet!

Groetjes, Ruud

Terug naar “MINI-talk”