Antenne

Van alles over de 1ste generatie MINI.
Menno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jun 2007, 20:25

katjan schreef:
Sid schreef:wat veel beter werkt dan zo'n kleine antennetje is de standaard antenne nemen en deze vanaf het dikke stuk afknippen.
goede ontvangst en staat stukken beter.
Meen je dat nu ?
Wij hebben namelijk zo'n kortje gekocht voor op onze cabrio - omdat we die standaard antenne op de cabrio echt te lang vinden - maar die doet het echt niet goed. We hadden al gedacht aan het inkorten van onze originele, maar durven niet echt goed. Als dat mislukt hebben we geen meer hé :(
En moet je dan bovenop iets afplakken of zo ?
Ik heb hetzelfde gedaan als Sid destijds bij zijn MINI en heb er ook geen problemen mee. Er hoeft niks afgeplakt te worden, gewoon netjes afknippen.
Nexus
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

19 jun 2007, 21:00

Niemand die weet of zo'n haaienvin makkelijk te vervangen is voor 'n originele antenne?
wiebelgroen
One wheel wonder
One wheel wonder

antenne

06 jul 2007, 17:50

wij hadden ook een korte, resultaat GEEN ONTVANGST

zijn op aanraden van mini zelf, naar peugeot gereden en daar de antenne van de 206 cabrio gaan halen !

deze is iets korter dan de orginele van mini en kostte een schandalige 3 euro....
Renate Dersjant
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Wat kost het vinnetje???

11 jul 2007, 16:19

S-Special schreef:Deze antene is inderdaad standaard als je navi hebt maar zijn ook gewoon te koop als vervanging van je gewone antene.
Je draaid het sprietje eraf, aan de nieuwe haaie vin zit een schroefje aan de binnenkant die je op de plaats van je oude antene vast schroeft en daana zet je de rest vast!!!!
Ziet er heel erg leuk uit!!!!! :-PP
Weet iemand mischien wat zo'n "haaievin"kost voor op m'n dak...?
Lijkt mij wel stoer.
(is ie misschien ook in het wit leverbaar)?

Wit lijkt mij nml. helemaal stoer :evil:
Blaas ik misschien wel effe naar Carvieuw om zo eentje te halen

Terug naar “MINI-talk”