...en wat een topper!!!! Elk moment geniet geblazen. Ik heb vele auto's gehad maar deze voelt wel heerlijk aan. Zelfs beter dan mijn nummer 1 auto..de MX-5....die is nu 2e in mijn favouriete auto...hahahahah
Mijn eerste indrukken: FUN, degelijk, uitstraling, wegligging, compleet...mooie sound uit CD Boost! panoramodak...is ook een MUST....genieten van de zon.
Alleen......oeps bij >140 ging mijn rechterraam resoneren...hopen dat dit makkelijk te verhelpen is......maar er stond wel heel veel wind moet ik zeggen...op de terug weg gaan last meer gehad
Ben nu wel op zoek naar een chrome luchthapper...weet iemand een adresje???
Zit nu met een een big smile op mijn werk en wil al naar huis....lekker even een ommetje rijden...hahahaha
Mijn vriendin met een TT is er ook helemaal verliefd op...hahahahaha
Nou ben benieuwd of jullie een adres hebben voor de chrome luchthapper....
Grtjes Jim
Vrijdag mijn MCS opghaald.....
- Jimini
- Nieuwsgierig
Bericht
hi
Leuk al die reacties...en heb al heel veel goed info van deze site mogen halen. De MX-5 heeft ook een leuke club en site maar niet zo uitgebreid als deze.
Vanavond dus maar even omgereden...hahahaha mijn verbruik valt nog mee....veel snelweg km's...mijn eerste tank (50L) staat nu halverwege op 330 km? Ben benieuwd naar de volgende helft. Mijn rijstijl is niet overdadig hard ..gaat hier ook al niet met al die trajectcontroles...dus blijf over het algemeen wel rond de max. toegestane snelheid....en soms.....hahahah even maar uitproberen. Vebruik is dus zonder gebruik van airco! Was tot nu toe niet nodig....ter vergelijking in mijn Golf stond hij altijd automatisch aan! En dat was nodig ook.
Dus enige minpunt tot nu toe is het windgeruis geweest!
Vanavond dus maar even omgereden...hahahaha mijn verbruik valt nog mee....veel snelweg km's...mijn eerste tank (50L) staat nu halverwege op 330 km? Ben benieuwd naar de volgende helft. Mijn rijstijl is niet overdadig hard ..gaat hier ook al niet met al die trajectcontroles...dus blijf over het algemeen wel rond de max. toegestane snelheid....en soms.....hahahah even maar uitproberen. Vebruik is dus zonder gebruik van airco! Was tot nu toe niet nodig....ter vergelijking in mijn Golf stond hij altijd automatisch aan! En dat was nodig ook.
Dus enige minpunt tot nu toe is het windgeruis geweest!
Onze sponsors