brengen we vandaag onze mini naar de dealer,vraagt ie gast daar nog ....ooh vanwege de wintercheck met dat mooie soundbagkadootje.
Halen we hem een uurtje later weer op, blijkt bij thuiskomst dat er een bmw kado ipv mini kado ligt.
een usb stick in de vorm van een bmw sleutel.
lekker geregeld dus!
Leuk kado bij die wintercheck
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb ook de dealer gebeld en ik krijg ook alsnog een checkerd tas
Zou ook gewoon bellen als ik jou was.
gr.
floris

Zou ook gewoon bellen als ik jou was.
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Die usb stick is zoooooooo
!!!
gr.
floris

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Cadeautje van je dealer...
Zeg...
Vanmorgen controleerde ik even de sapjes van Mini; koelvloeistof, oliepeil, ruitensproeivloeistof...
Ontdekte ik 'n cadeautje van m'n dealer!
Op het kleppendeksel lag een volwassen combinatietang!
Die had de monteur schijnbaar niet meer nodig, nadat ie vorige week mijn linker ruitenwisser had gerepareerd
(die in de wasstraat was omgeknakt).
Hebben jullie dat ook wel eens?

Vanmorgen controleerde ik even de sapjes van Mini; koelvloeistof, oliepeil, ruitensproeivloeistof...

Die had de monteur schijnbaar niet meer nodig, nadat ie vorige week mijn linker ruitenwisser had gerepareerd

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Je moet je auto ook niet door de wasstraat rijden!
Ja ik heb ook vaak nog tools van monteurs in mn auto liggen. Breng ze altijd netjes terug.
iDD

Ja ik heb ook vaak nog tools van monteurs in mn auto liggen. Breng ze altijd netjes terug.
iDD
- CTMINI
- 4 op een rij!
Bericht
Dat is ook handig !!
Heb je na een keer 10 de dealer bezoeken genoeg gereedschap om het onderhoud zelf te gaan doen.
Re: Cadeautje van je dealer...
Jenkins schreef:Zeg...
![]()
Dat is ook handig !!
Heb je na een keer 10 de dealer bezoeken genoeg gereedschap om het onderhoud zelf te gaan doen.

Onze sponsors