Mijn pa's auto moet binnen in de garage, na veel gezaag kregen we deze MCS mee. Ziet er goed uit, met lekker veel opties. Maar wat rijdt die kar lekker . Heeft echt telkens weer een kick als je het pedaal indrukt. Hoe leuk het ook allemaal is, dit is nog niets voor mij, met mijn one kan ik bijna altijd zijn volle vermogen gebruiken. Maar met deze , als je dat gaat doen verkort je toch drastisch je levensverwachtingen . Dit is gewoon een doosje vol plezier
vind de jouwe eerlijk gezegd mooier
vind de kleur niet mooi
standaard r56 vind ik ook niet heel mooi
interieur ook niet echt mijn kleur.
maar goed de motor zal vast leuk zijn
Net nog ff gaan sturen, wat ligt die strak op de weg met een sportophanging . Downside is dan wel het gebrek aan comfort, toch wel wat hard voor de wegen hier in België.
Al bij al rij ik toch liever met mijn one eerlijk gezegd. Meer vermogen is super, super leuk ... maar wat moet je, je hier toch inhouden. Het werkt echt meer op mijn zenuwen dan dat het leuk is. En op den deur let je er dan niet meer op en zit je voor je het weet aan 150 te rijden zonder dat je het doorhebt. Ok, je hebt het mss een klein beetje door
Voor op circuit ofzo moet dit de max zijn, maar in het verkeer vind ik dit gewoon te snel. Vind het raar van mezelf dat ik dit zeg, anders loop ik altijd te zeiken over snel gaan en meer pk's ... maar nu ik het ervaren heb ... Mss kan ik er gewoon nog niet mee om.
Tja als ik in mijn 3e doortrek kom ik ook aan 150 ... duurt alleen wat langer bij mij . Je hebt ondertussen al wat tijd om te denken, ah hier mag je maar 90, laten we ophouden bij 110
Ik dacht even dat jullie me voor zot gingen verklaren. Blijkbaar zijn er toch mensen van mijn mening