Verlanglijstjes poll

Van alles over de 1ste generatie MINI.

Het allerliefste zou ik het volgende aanpassen aan mijn MINI:

Verlagen
1
3%
Velgen/banden
7
18%
Luchtfilter
1
3%
Veerpootbrug(gen)/Strutbraces
3
8%
Sideskirts
5
13%
Spoiler
2
5%
Striping/stripes
1
3%
Stoelen
6
16%
Uitlaat
5
13%
Aeropack (totaal van voor tot en met achter)
7
18%

Totaal aantal stemmen: 38
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 mei 2006, 11:13

CooperSindiblue schreef:en de achterkant kan nog torderen?
Je hebt aan de achterkant twee "losse" wielophangingen. De achterkant volgt wel :lol:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 mei 2006, 11:35

Er is een strutbrace voor de achterkant, echter....... die gaat door het interieur net achter de achterstoelen (of bank, net hoe je het noemen wil)
De achterbank klikt dan ook niet meer in de slotjes om de leuningen vast te houden.
Komt bij een stang door je interieur is niet echt handig als je eens een keer iets groots wil vervoeren. Zoals Arjan al aanhaalt: die achterkant volgt wel. Het is geen wokkel!

Meen dat de brace in de op komst zijnde GP aangebracht is, maar die heeft zelfs geen achterbank.

Ciao
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 mei 2006, 11:39

Ja die volgt wel, maar dan krijg je toch mega veel last van onderstuur (wat hij al heeft, omdat ie voorwiel is aangedreven) als je beetje flink een bochtje in duikt. Tenminste dat is mij altijd bijgebracht, wanneer je voor stut, stut achter ook.

Op onze GT3 zitten ook van die custom-stuts. Eerste was het alleen voor, echt belabberd. Nu voor en achter. Dat gaat goed.
Onze ex-M3 had het ook, eerst alleen voor, maar dat ging voor geen meter en toen kregen we een stut achter, dat kon alleen in de kofferbak. We hadden zo'n compleet hekwerk erin zitten. Daarna ging hij wel een stuk beter door de bocht.

Neem aan dat dit voor een MINI ook geldt toch? Daarom zei ik dus voor en achter i.p.v. boven en onder. Iemand enig idee waar ik van die setjes zou kunnen krijgen? Dan kan ik alvast beginnen met twijfelen. :lol:
Afbeelding
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 mei 2006, 11:44

De GP-uitvoering...

Afbeelding
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

12 mei 2006, 18:26

De meeste hier hebben alleen voor onder en voor boven. Achter niks
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2006, 23:48

Ik ga voor de stutbraces bij strahlung Pur
grand_cru
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

12 mei 2006, 23:53

CooperS-indiblue schreef:Ja die volgt wel, maar dan krijg je toch mega veel last van onderstuur (wat hij al heeft, omdat ie voorwiel is aangedreven) als je beetje flink een bochtje in duikt. Tenminste dat is mij altijd bijgebracht, wanneer je voor stut, stut achter ook.
Voor een autootje met 163 tot 210 Pk ben je volgens mij dan al sterk aan het overdrijven hoor, tenzij je dagelijks op circuit rijdt, maar geef mij dan maar de GT3: "makes even more fun without strut braces" :wink:
Afbeelding

Terug naar “MINI-talk”