Toen ik naar binnenkeek was de volledige binnenruimte nog volledig intakt. Been ruimte leek 100%.
Hoop dat de bestuurder en passagiers er goed zijn uitgekomen. Zal deze mini ooit nog op de weg komen!?!?!?

Heb jij die niet dan???Pretty Cooper schreef:oopsHuh wat zie ik daar nu op het achterraam? Een wisser????????????????????
gr, PC
Jaja geen PDC maar wel een wissermini7benno schreef:Heb jij die niet dan???Pretty Cooper schreef:oopsHuh wat zie ik daar nu op het achterraam? Een wisser????????????????????
gr, PC
mini7benno schreef:
Nee, heb net even gekeken, kan geen aansluiting vinden voor een wisser.
Sommige mensenred_devil schreef:haha, staat bij BMW DH!
Zag hem vandaag ook staan! Ze hadden laatst daar ook 2 hagelnieuwe mini's staan een cooper en een cooper S die beide tijdens een testrit in mekaar zijn gereden door dezelfde persoon die een testrit wilde maken![]()
Wel nice leer he, echter voor mijn Dark Silver lijkt het me ook niet zo mooiJurgen schreef:das zeker dat oranje leer van de sidewalk dat erin zit? Anders kon ik eens gaan horen hoeveel ze er voor vroegen Maar oranje en rood gaan niet echt samen vinnek
Lijkt me gewoon een scheur in het achterraam.Pretty Cooper schreef:oopsHuh wat zie ik daar nu op het achterraam? Een wisser????????????????????
Wel een beetje sloom ook hoor om nog een 2e auto mee te geven aan iemand die net de eerste in elkaar heeft gereden.... Als ik schade had gereden zou ik niet eens meer met de ander willen rijden. Daar zou ik me op zo'n moment veel te opgelaten voor voelen...red_devil schreef:Ze hadden laatst daar ook 2 hagelnieuwe mini's staan een cooper en een cooper S die beide tijdens een testrit in mekaar zijn gereden door dezelfde persoon die een testrit wilde maken![]()
Onze sponsors