Your votes please...Fiat 500 of Mini Cooper/One.....

Van alles over de 1ste generatie MINI.
Jenkins
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 mar 2008, 17:52

quattro gmbh schreef:Fiat 500 is overgewaardeerd en te duur als je een aantal opties wil. Dan schiet je zo naar de 16.000 euro.
En wa kos de vergelijkbaar uitgeruste One dan?

:wink:
Jenkins
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 mar 2008, 18:08

quattro gmbh schreef:Vast meer. Maar dan heb je ook meer auto vind ik.
en geen panda onderhuids
Met alles eens. :)
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

01 apr 2008, 03:43

Coendek x6 (geloof ik; ik ben de tel een beetje kwijt)

Ik vind die 500 maar een raar ding en heel goed dat meneer Quattro er nog even fijntjes aan memoreert dat die 500 eigenlijk een gepimpte Panda is. En zo'n Panda is een leuke auto, maar het rijdt natuurlijk voor geen kanten.

Audi TT; tja... doe eens normaal, joh :D. Prima auto, maar zooooooooooo opvallend. Ik denk niet dat je er zoveel leuk en positief commentaar op zal krijgen als ik op mijn Mini.

Kortom; 2 Mini's in je garage is toch een te gek gezicht!
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 apr 2008, 09:11

Mee eens, maar dan heb je nog altijd dat probleem met verbruiken ... Al is het een one of cooper, die oudere modellen kunnen ook goed drinken. Het is maar de r56 die zuiniger geworden is ...
Minni
One wheel wonder
One wheel wonder

MINI!!

01 apr 2008, 15:45

Ik zou zelf voor de Mini kiezen.
Mensen zien dit toch als anders denk ik.
De mini was er in mijn ogen als eerste ''nieuwe van een oude''!
De beetle dan ook wel maar die was/is niet denderend mooi zoals de Mini! En ik denk dat veel mensen dat ook vinden.
Dus dan zou de fiat 500 de derde ''nieuwe van een oude'' zijn! Niet echt orgineel meer, dus mensen zullen er snel op uitgekeken zijn.
Alhoewel het wel een snoepje is, voor erbij zou ik het erg leuk vinden, maar dan wel na de Mini en niet als eerst!
Er word ook weleens gezegd, koop geen italiaan! Dat zal vast wel z'n redenen hebben............ (heb ik nog nooit gehoord over BMW, VW, Opel etc)
De audi TT... de nieuwe? Die vind ik toch wel erg mooi.... maaaaaar, over 4/5 jaar komt er vast wel weeer een opvolger!
Daarom zou ik nooit zoiets kopen. Het is allemaal erg mooi, maar blijft het ook mooi? Ik kijk niet eens meer om naar het oudere model TT. Vind er gewoon totaal niks aan.
En bij de nieuwe zal je ook vast zo op uitgekeken zijn.
Neem nou een voorbeeld, de Golf 5, ziet er erg leuk en sportief uit, maar volgend jaar komt de Golf 6 ofzo en dan is iedereen weer uitgekeken op de 5, dat is dan weer een ''oud'' model!
En bij de Mini is dat niet vind ik, omdat het in 1 lijn blijft, en er niet nog eens 7 nieuwe van komen (verwacht ik) haha
Wij hebben een van de eerste (2002), maar vrienden van ons die zien de Mini niet als oude auto van 5 jaar oud, omdat het een leuke auto blijft en de nieuwe Mini is er een uitbereiding van zeg maar!

Dus ik zou echt voor de Mini gaan, deze is en blijft uniek.

Gr Maureen
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: MINI!!

01 apr 2008, 16:10

Minni schreef:Er word ook weleens gezegd, koop geen italiaan! Dat zal vast wel z'n redenen hebben............ (heb ik nog nooit gehoord over BMW, VW, Opel etc)
Gr Maureen
Pff...vooroordelen slijten heel langzaam... :s :wink:
Minni
One wheel wonder
One wheel wonder

01 apr 2008, 17:55

tja ik weet het...
Maaar ik zou de Fiat zelf ook kopen hoor! Maar dan wel eerst een Mini!
Ik vind de fiat 500 leuk voor ''erbij''!
Als ik em zie rijden smelt m'n hart toch echt wel een beetje.....
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 apr 2008, 18:28

Van de week in een 500 (100pk) gereden. Compleet uitgerust met Brembo BBK, ander onderstel, airbox en sportuitlaat. Op zich een leuk fraai autootje, maar mij bekroop een opgewaarde Matiz gevoel terwijl 'ie flink opgeleukt was. Je zit als het ware op een bok.

Overall: een leuke auto (voor een vrouw) >)

Terug naar “MINI-talk”