Toen ik heb opgehaald had, reden we ook veel op de snelweg. Kan je wel vertellen dat we hem ff goed uitgeprobeerd hebben!
Die verlaging zal erg goed staan! Succes met modden!
Goeie keus die veren Sepp!Sepp schreef: A.s. dinsdag gaat Beek 'm verlagen, dus we zijn benieuwd hoe hij er daarna bijstaat
(en rijdt uiteraard). Enne...wat een beest van een motor zit er toch in zo'n S
Hoi Sepp,Sepp schreef:ca. -30mm (merk Apex)quattro gmbh schreef:Gefeliciteerd![]()
Gelijk al moddenHoeveel cm omlaag wordt het?
Geniet er maar van
Hoi Ossie,ossie1972 schreef: Ik lees dat je bij Van Beek Apex veren onder heb laten zetten. Nu ben ik ook van plan om mijn Cooper met Apex te verlagen.
Kun je mij misschien vertellen wat jou bevindingen ervan zijn?
Op het forum lees ik vaak dat verlagen i.c.m. standaard dempers wat problemen kan gaan opleveren (lees:gekraak).
Behalve met een fabrieks af sport onderstel, maar deze heb ik dus niet.
Voor de looks wil ik gaan, maar ben van bewust dat het comfort duidelijk minder wordt, nog meer stuiteren.
Ben benieuwd...
Ha Ossie,ossie1972 schreef:Hoi Sepp,Sepp schreef:ca. -30mm (merk Apex)quattro gmbh schreef:Gefeliciteerd![]()
Gelijk al moddenHoeveel cm omlaag wordt het?
Geniet er maar van
Ben een beetje laat maareh... mooi bakkie kan niet anders zeggen.Ik heb hem gezien vorige week zondag in Drimmelen.
Ik lees dat je bij Van Beek Apex veren onder heb laten zetten. Nu ben ik ook van plan om mijn Cooper met Apex te verlagen.
Kun je mij misschien vertellen wat jou bevindingen ervan zijn?
Op het forum lees ik vaak dat verlagen i.c.m. standaard dempers wat problemen kan gaan opleveren (lees:gekraak).
Behalve met een fabrieks af sport onderstel, maar deze heb ik dus niet.
Voor de looks wil ik gaan, maar ben van bewust dat het comfort duidelijk minder wordt, nog meer stuiteren.
Ben benieuwd...
Thx, Ossie
Onze sponsors