Henk heeft gelijk:
Nu nieuwe diesels worden geleverd met pré-facelift bumpers.
:( Schade aan mijn mini
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- new mini
- Volledig MINI minded!
Bericht
Idd een kloten streek
Vaak zijn het wat jonger die geen benul hebben van een prijs wat het gaat kosten tot ze zelf een auto hebben dan krijgen ze het pas door wat ze aan gericht hebben in het verleden
Maar jij zit er nu maar mooi mee
Nou hoop dat het snel 22juli voor je is dan!Kan die snel weer netjes gemaakt worden.

Vaak zijn het wat jonger die geen benul hebben van een prijs wat het gaat kosten tot ze zelf een auto hebben dan krijgen ze het pas door wat ze aan gericht hebben in het verleden

Nou hoop dat het snel 22juli voor je is dan!Kan die snel weer netjes gemaakt worden.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mini Poeper: een plattelandsjongen die aan het generaliseren is...
Is jeugd in de stad! Die doen niks, vervelen zich en gaan dan maar van dit soort streken uithalen. Wordt er bij hun geen mentaliteit bij gebracht? Kijk maar eens in de stad: hoeveel jongeren zie je wel niet die je chagarijnig aankijken?new mini schreef:Idd een kloten streek![]()
Vaak zijn het wat jonger die geen benul hebben van een prijs wat het gaat kosten tot ze zelf een auto hebben dan krijgen ze het pas door wat ze aan gericht hebben in het verledenMaar jij zit er nu maar mooi mee
![]()

Mini Poeper: een plattelandsjongen die aan het generaliseren is...

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik kom zelf van het platteland, heb daar gezien hoeveel schade een paar boerenjongens kunnen aanbrengen aan een straat. Tegenwoordig woon in in Amsterdam, en hier heb ik nog maar heel weinig vandalisme van die schaal gezien. Het zijn hier meer de bestuurders die zich van geen benul zijn hoe smal sommige grachten zijn. Ik was zelf ook geen heilig boontje, maar ik hield het wel bij overheids eigendom.
Ik vind het heel rot voor je wat er gebeurt is. Je zou bijna zo een cover (plus coverlock) kopen en dat over je auto trekken. niet?
iDD
Ik vind het heel rot voor je wat er gebeurt is. Je zou bijna zo een cover (plus coverlock) kopen en dat over je auto trekken. niet?
iDD
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Ik heb er geen woorden voor. Kan me over dit soort dingen enorm kwaad maken. Snap niet dat zulke 'varkens' het allemaal maar normaal vinden om andermans spullen te vernielen. Het is allemaal enorm duur, je bent er superzuinig op, maar het kan de gemiddelde medemens niet veel schelen. Normen en waarden? Opvoeding?

"We've got a thing that's called...MINI love"
Onze sponsors