Hallo allemaal !!
Ik heb een vraagje ..
Bij het op en afrijden van onze oprit schaaft nu al wel eens de voorbumper over de grond ..
Nu heb ik al een setje verlagingsveren besteld dus nu wordt tie nog 4 cm lager ..
Kan ik die onderste 2 lipjes (zo noem ik ze maar ) zonder problemen wegsnijden .
Wat ik eigenlijk wil weten waar dienen ze voor, en is het een probleem als ik ze weghaal !!
Groetjes Gerard !!
Problemen met op/afrijden oprit thuis
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Problemen met op/afrijden oprit thuis
Laatst gewijzigd door Blue Chaser op 28 apr 2008, 00:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- cooperfrank
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
Ik zou die lip als ik jou was er maar niet af snijden!!!waarom omdat net boven dat punt de karterpan zit en als je die raakt dan ben je verder van huis!...nu kun je de lip aan de pumper zo'n beetje als aanslag gebruiken...maakt meer herrie als dat t kwaat kan...ikzelf heb hem ongeveer 40mm verlaagt WEITEC schroefset Supperset echt een aanrader zelf eronder gezet...dan weet je ook dat t goed is gebeurt!...dus gewoon rustig rijden oprit schuin oprijden.
sussez
sussez
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik rijd al een jaar rond met een verlaagde auto en ook ik heb die strip zonder pardon er af gedremeld. En die lip zit verder naar achter dan de normale bumperrand. Al regelmatig een stevig drempeltje gepakt en me carterpan is nog steeds heel.
Gewoon snijden dus. En je kunt eventueel schuin de drempel op en af rijden. Dat scheelt ook al
Gewoon snijden dus. En je kunt eventueel schuin de drempel op en af rijden. Dat scheelt ook al

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Mike "Fastbunny" heeft hiervoor zijn oprit aangepast. Probleem opgelost... 

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik heb ook de strip er af gedremeld. En ik raak regelmatig m'n onderste strut brace op uitstekende delen!
iDD
iDD
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors