Hallo ik ga het hier ook nog eens posten , maar wat zijn de bevindingen van mensen met lange benen ( gewoon lange mensen eig ) en een mini ( het is een beetje een tegenstelling mini en maxi maar hij is zooooo leuk die mini )
groetjes
Mini en de lange beentjes :)
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben volgens mij ongeveer ronde de 1.90 Meter lang (dus niet heeeeel lang
) en heb de stoel niet eens in de achterste stand staan.
Volgens mij is de MINI wel geschikt voor lange mensen.
Achterin heb je als 'lang' persoon, daarentegen erg weinig tot geen ruimte (als de stoel voor je ver naar achter staat).

Volgens mij is de MINI wel geschikt voor lange mensen.
Achterin heb je als 'lang' persoon, daarentegen erg weinig tot geen ruimte (als de stoel voor je ver naar achter staat).
Laatst gewijzigd door Sven op 24 aug 2008, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Geen probleem. De stoel van een MINI kan zo vreselijk ver naar achteren.
Ik ben 1.90 mtr en m'n stoel hoeft niet eens in de achterste stand. En dat is bij de meeste (ook grotere) auto's wel anders! M'n stoel staat overigens wel bijna tegen de achterbank. Dus achterin heb je niet veel aan een MINI. Echter, aan de bestuurder en evt bijrijder is wel gedacht
Ik ben 1.90 mtr en m'n stoel hoeft niet eens in de achterste stand. En dat is bij de meeste (ook grotere) auto's wel anders! M'n stoel staat overigens wel bijna tegen de achterbank. Dus achterin heb je niet veel aan een MINI. Echter, aan de bestuurder en evt bijrijder is wel gedacht

"We've got a thing that's called...MINI love"
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Mijn vriend is 1,96 en past er prima in, meer ruimte vooraan dan in veel andere wagens, achteraan is het dan natuurlijk iets minder.
niettemin is het nog steeds comfortabel reizen met 4, zelfs al moet hij zijn stoel dan iets naar voor schuiven.
niettemin is het nog steeds comfortabel reizen met 4, zelfs al moet hij zijn stoel dan iets naar voor schuiven.
- Hans J
- Volledig MINI minded!
Bericht
als je samen bent moet je wel heel lang zijn wil je er niet in passen.
Ik ban 186 stoel lang niet achterin. Erachter zitten voor een kort stukje kan wel maar als ik stuur zit ik dat tever naar voren. Als ik bijrijder ben dan er makkelijk iemand achter.
2 volwassen met kind en kinderwagen gaat ook heel goed.
Stoel omhoog doen scheelt ook weer wat.
Ik ban 186 stoel lang niet achterin. Erachter zitten voor een kort stukje kan wel maar als ik stuur zit ik dat tever naar voren. Als ik bijrijder ben dan er makkelijk iemand achter.
2 volwassen met kind en kinderwagen gaat ook heel goed.
Stoel omhoog doen scheelt ook weer wat.
Onze sponsors