hoi allemaal!
even snel een vraagje..
ik wil heel graag een mini kopen, maar hoor van iedereen dat de onderdelen heel duur zijn. Stel ze gaan stuk, dan moet je er heel wat voor betalen om het te laten maken.
Ook zeggen ze dat veel onderdelen door de mini-dealer zelf vervangen moeten worden als ze stuk gaan, omdat het moeilijk is om het zelf te doen.
Klopt dit mensen??
Ik moet alleen nog bedenken welke mini ik wil, want dat is ook best moeilijk :S de One, Cooper of S... wat raden jullie aan?
xx
[/b]
Allerlei Vraagjes ..
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vergeet ook de facelift van 2004 niet, waarbij diverse optische dingen aan de MINI veranderde, alswel de verschikkelijke versnellingsbak voor de One en de Cooper welke werd gewijzigd!!!Thomas schreef:met het vorige model bedoel ik dat het model dat in 2001 op de makrt kwam. Het vernieuwde model kwam in 2006 op de markt. Daar zijn wat kleine dingen aan veranderd.
Laatst gewijzigd door mini7benno op 24 sep 2008, 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: onderdelen
Tja, wat is je budget? Onderdelen zijn origineel duur, het is ook geen Opel, waar er alleen al 3 miljoen van in NL rijden in stemmig vuilniszakken-grijs.Mirna schreef:hoi allemaal!
even snel een vraagje..
ik wil heel graag een mini kopen, maar hoor van iedereen dat de onderdelen heel duur zijn. Stel ze gaan stuk, dan moet je er heel wat voor betalen om het te laten maken.
Ook zeggen ze dat veel onderdelen door de mini-dealer zelf vervangen moeten worden als ze stuk gaan, omdat het moeilijk is om het zelf te doen.
Klopt dit mensen??
Ik moet alleen nog bedenken welke mini ik wil, want dat is ook best moeilijk :S de One, Cooper of S... wat raden jullie aan?
xx
[/b]
- Mirna
- Nieuw Lid
Bericht
ja me budget is ongeveer 13 a €14.000 en mini cooper S trekt me het meest aan. Ik heb zaterdag een proefrit bij de dealer, dus ben benieuwd hoe die rijdt..
als je de auto een beetje wilt op-pimpen.. is dat makkelijko om zelf te doen, of moet je alles bij de dealer laten doen? zeg maar mist lampen erop zetten, spoiler etc.. Ik hoor namelijk dat het moeilijk is om zelf al deze dingen te doen. Klopt dit?
xx
als je de auto een beetje wilt op-pimpen.. is dat makkelijko om zelf te doen, of moet je alles bij de dealer laten doen? zeg maar mist lampen erop zetten, spoiler etc.. Ik hoor namelijk dat het moeilijk is om zelf al deze dingen te doen. Klopt dit?
xx
- @mr
- Bijna verslaafd
Bericht
staat er een to koop op het forum.. iets duurder, maar wel af :-)
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 448#226448
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 448#226448