Allen,
graag had ik geweten welke de standaard, en de welke opties zijn van mijn vrouw haar S,bj :06/03. heb nooit een catalogus gezien destijds. waar kan ik deze verschillen opzoek aub? zit met zoveel vragen: leder, optie bij de s vandestijds?
enz...
Alvast "un grand merci!"
S Greatings
Opties op de Cooper S, R53
- TIEMEN
- Enthousiast
- TIEMEN
- Enthousiast
Bericht
VIN : chassis-nummer dus...
Heb van dealer alles verkregen van de S bij aankoop. heb vandaag een fax met alle details van de S ontvangen. Heb nog wat vragen :
LT/ALY wheels/ S spoke 85 : vermoedelijk door de chili versie, maar welke staan er dan standaard op S, nog een ander type?
addiationel ventilator : vraag me af waar? standaard niet genoeg of zo?
Roof and mirror caps in white: is de wagen dan zonder die optie, zwart of de kleur van de wagen?
DSC III : als optie, zitten zoeken op de site voor meer info, maar niet gevonden.
CD player, radio Boost : radio BMW business/mini boost : de shark vin zeker? heb geen gps.
Allez, bedant alvast.
"S" Greatings.
Heb van dealer alles verkregen van de S bij aankoop. heb vandaag een fax met alle details van de S ontvangen. Heb nog wat vragen :
LT/ALY wheels/ S spoke 85 : vermoedelijk door de chili versie, maar welke staan er dan standaard op S, nog een ander type?
addiationel ventilator : vraag me af waar? standaard niet genoeg of zo?
Roof and mirror caps in white: is de wagen dan zonder die optie, zwart of de kleur van de wagen?
DSC III : als optie, zitten zoeken op de site voor meer info, maar niet gevonden.
CD player, radio Boost : radio BMW business/mini boost : de shark vin zeker? heb geen gps.
Allez, bedant alvast.
"S" Greatings.
"Mijn vrouw de cooper, ik de "S"..."
- MarkH
- Enthousiast
Bericht
Alle opties worden met de bijbehorende codes uitgedraaid.
Als je 'm bij de dealer in onderhoud hebt lijkt het me geen probleem dat ze dat ff voor je doen. En anders kan het altijd al je een keer een gadget koopt: ff bedingen dat ze 'm voor je 'uitlezen'.
Prijslijst 2003 kan ik niet vinden op internet. 2006 is de oudste, maar ik denk dat er weinig is veranderd, behalve de prijzen dan
http://www.mini.nl/nl/nl/ecom/_download ... T_2006.pdf
Als je ff langs je (of een) dealer rijdt, dan kunnen ze heel eenvoudig een uitdraai maken van jouw MINI.elkay schreef:Aan de hand van de VIN (Vehicle Information Number) kan dit uitgelezen worden. Hier op het forum verblijven ook wat mini-verkopers. Zij kunnen dit zo opzoeken.
Alle opties worden met de bijbehorende codes uitgedraaid.
Als je 'm bij de dealer in onderhoud hebt lijkt het me geen probleem dat ze dat ff voor je doen. En anders kan het altijd al je een keer een gadget koopt: ff bedingen dat ze 'm voor je 'uitlezen'.
Prijslijst 2003 kan ik niet vinden op internet. 2006 is de oudste, maar ik denk dat er weinig is veranderd, behalve de prijzen dan

http://www.mini.nl/nl/nl/ecom/_download ... T_2006.pdf
Mini Coopers Cabrio S
- MarkH
- Enthousiast
Bericht
Kwam nog wat leuks tegen hier op het forum:
http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi
Toets je VIN in en krijg info over je auto.
edit
ff geprobeerd, maar komt weinig nieuws uit.
Alleen wat motor-gegevens zaken, niets over eventuele opties.
Jammer maar helaas
http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi
Toets je VIN in en krijg info over je auto.
edit
ff geprobeerd, maar komt weinig nieuws uit.
Alleen wat motor-gegevens zaken, niets over eventuele opties.
Jammer maar helaas

Mini Coopers Cabrio S
- Brullie
- 4 op een rij!
Bericht
De meeste opties die de boardcumputer aan kan, staan gewoon vermeld in je instructie boekje die je (als het goed is) bij de auto geleverd hebt gekregen. Dit zijn dus de standaard in en uit schakelbare opties...en dat zijn er nog al wat! Geluid met het alarm aan/uit zetten, follow me home verlichting, ramen/dak sluiten met AB en ga zo nog maar door...
Greetz, Hans...
Greetz, Hans...

!!! ENJOY THE MINI LIFESTYLE !!!
- robbert-1
- Mod virus alert!
Bericht
Ik heb even in het instuctieboekje gekeken, maar zie niks staan. Hoe kan ik bijvoorbeeld het geluidssingaal bij het sluiten of openen van de auto aanpassen? Of moet dit gebeuren door de dealer?Brullie schreef:De meeste opties die de boardcumputer aan kan, staan gewoon vermeld in je instructie boekje die je (als het goed is) bij de auto geleverd hebt gekregen. Dit zijn dus de standaard in en uit schakelbare opties...en dat zijn er nog al wat! Geluid met het alarm aan/uit zetten, follow me home verlichting, ramen/dak sluiten met AB en ga zo nog maar door...
Greetz, Hans...
Onze sponsors