Zoals iemand anders al zei... Als je een bijzondere Mini hebt weten ze je toch wel te vinden. Je naam staat vast wel ergens compleet op het net, ff invullen in de telefoongids met de plaats en je hebt het adres. En niet alleen op die manier... Ze zijn zo vindingrijk...
Bij ons op het forum houden we aan geen kentekens in spots, maar foto's van evenementen gaan we niet zitten editten. Daar weet je natuurlijk ook niet automatisch wie er bij hoort.
Verdoezelen van je kenteken
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zit er niet zo mee eerlijk gezegd. Woon in een klein dorpje en ben tot nu toe de enige met een new mini volgens mij. En dan ook nog eens met een opvallende kleur. Dus als ze werkelijk willen komen ze er toch wel achter.....Maar het kenteken valt makkelijk weg te halen met photoshop of paint.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht

De Gallery is trouwens niet toegankelijk voor niet-forumleden. Niet dat dat zo schokkend veilig is maar het is toch weer een extra drempeltje. De foto's die vanuit de Gallery in forum posts worden gelinkt met de [img] tags zijn wel zichtbaar voor iedereen.
peter schreef:Meestal stelen ze een auto om er dingen af te halen. Wat had je ook alweer allemaal niet?

De Gallery is trouwens niet toegankelijk voor niet-forumleden. Niet dat dat zo schokkend veilig is maar het is toch weer een extra drempeltje. De foto's die vanuit de Gallery in forum posts worden gelinkt met de [img] tags zijn wel zichtbaar voor iedereen.
- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
ja zoals MINIJCW zegt, mijn kenteken is niet het enige dat mijn auto onderscheidt van alle andere MINI's, dat is mijn dakontwerp ook! Maar toch waardeer ik het als mijn kenteken niet leesbaar gemaakt wordt, in verband met eventuele problemen met de politie, die weten toch niet dat mijn dakontwerp one of a kind is.
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als mensen je Mini echt willen hebben dan ben je hem toch echt zo wel kwijt hoor. Ik vind alleen dat je het niet al te makkelijk moeten maken (uitnodigend).
Ik vind wel dat als je een foto hebt waar iemand anders z'n auto bij staat, dat je dit kenteken sowiezo weg kan halen (= kleine moeite).
greetz,
Rob
Ik vind wel dat als je een foto hebt waar iemand anders z'n auto bij staat, dat je dit kenteken sowiezo weg kan halen (= kleine moeite).
greetz,
Rob
Save a tree, eat a beaver

- Braspenning Racing
- Mod virus alert!
Bericht
Gewoon aanhouden dat het vrij simpel is met PS of elk ander foto bewerkings programma de nummerplaten weg te poetsen.
Zelf kan je er geen moeite mee hebben, maar iemand anders wel. Is ongeschreven regel bij de Z3 mannen... gewoon wegpoetsen als je foto's plaatst, krijg je er ook geen gezeur over later.
Hetzelfde als de foto's die gehost worden bij sites als imageshack etc.Berthil schreef:peter schreef:Meestal stelen ze een auto om er dingen af te halen. Wat had je ook alweer allemaal niet?![]()
![]()
Gewoon aanhouden dat het vrij simpel is met PS of elk ander foto bewerkings programma de nummerplaten weg te poetsen.
Zelf kan je er geen moeite mee hebben, maar iemand anders wel. Is ongeschreven regel bij de Z3 mannen... gewoon wegpoetsen als je foto's plaatst, krijg je er ook geen gezeur over later.

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ach, waarom zou je het kenteken willen laten zien.
Politie doet er echt niks mee, niemand niet. Tenzij je die ene treft, maar die tref je ook op een parkeerplaats. Met geluk pakken ze de auto, tegenvallend... lakschade
De vrouw heeft er niet zo'n problemen mee dus?Braspenning Racing schreef:.....Is ongeschreven regel bij de Z3 mannen...peter schreef:Meestal stelen ze een auto om er dingen af te halen. Wat had je ook alweer allemaal niet?

Ach, waarom zou je het kenteken willen laten zien.
Politie doet er echt niks mee, niemand niet. Tenzij je die ene treft, maar die tref je ook op een parkeerplaats. Met geluk pakken ze de auto, tegenvallend... lakschade
Onze sponsors