Maurits ik vind dat je nu echt te ver gaatmauritsprince schreef:Goed Benno,ik moet me een beetje inhouden,aangezien ik bij een dealer werk.
Ik word een beetje ziek van die mensen,die meteen de dealers in de grond boren.Ja jij onderandere newmini.
Wanneer er problemen zijn met een nieuwe mini,dan doen wij er alles aan om het zo goed mogelijk op te lossen.Het kost ons niets,want garantie is garantie en dan moet het opgelost worden.Maakt niet uit waar de mini vandaan komt,maar het maakt het vaak wel lastiger,omdat je niet weet wat er al aan gedaan is.Er wordt overlegd met de dealer,die geleverd heeft en met Mini Nederland.Wij zijn trouwens ook gebonden aan de richtlijnen die opgesteld zijn door Mini Nederland.Zo gaat het altijd.Dat sommigen dingen tijd kosten is een ander verhaal,maar wij zitten hier niet om mensen te belazeren en we denken ZEKER niet van:o het is maar een mini.Wie dat denkt krijgt trouwens met mij te maken,want ik ben zelf een zeer grote minifan.Het blijft techniek en er gebeuren zulke dingen ja.Neemt niet weg,dat het heel vervelend en frustrerend voor de betrokken klanten.We nemen alle klachten serieus,of het nou een nieuwe mini betreft of een oude.Het is makkelijk,klagen op een forum,maar kom gewoon naar de dealer en los het daar op.Een auto is een auto,mini of bmw,oud of nieuw maakt niet uit,iedereen heeft zijn eigen wagentje zeg maar en heeft er voor gespaard
of wat dan ook,daar maken we hier geen onderscheid in.
Groetjes.

Ik denk als zo blijft gaan lees ik het forum niet eens meer dit slaat allemaal nergens meer op om weer de oude koeien uit de sloot te halen

Ik zit hier op forum om de liefde van Mini met mensen de delen ,maar dit gaat me allemaal echt gewoon te ver dat ik na een week weer op het forum aan lezen met en dat ik afgekraakt wordt krijg de PLEURIS maarzo denk ik er over MAURITS