Heerlijk

Van alles over de 1ste generatie MINI.
Friso89
Mod virus alert!
Mod virus alert!

14 feb 2009, 17:30

Heb vandaag en gister ook nog wat gespeeld...

Gister met een hele snelle BMW 1-serie... vraag me af wat voor motor daar in lag, want ik kon hem niet bijhouden bij de tussenacceleraties.
Waarschijnlijk een 120d (of groter)?

En vanmiddag ook even samen met een Q7 3.0TDI gespeeld, maar er waren (op zaterdag?) al te veel zondagsrijders op de weg die niet wisten dat je na een inhaalmanoevre terug naar rechts moet gaan.

Maar het heerlijkste blijft nog wel, om die sjonnies in hun wannabe Golf GTI's eruit te rijden >)
Jordy
4 op een rij!
4 op een rij!

14 feb 2009, 18:56

120d laatst ook tegen gereden maar die hielt mij toch niet bij!
misschien verkeerd geschakeld maja hoort er ook bij.

hahah leuk dat peste !!
Friso89
Mod virus alert!
Mod virus alert!

15 feb 2009, 23:00

Jordy schreef:120d laatst ook tegen gereden maar die hielt mij toch niet bij!
misschien verkeerd geschakeld maja hoort er ook bij.

hahah leuk dat peste !!
Ik heb een automaat, dus ik ben onschuldigggg :mrgreen:
RuudRuud
Nieuw Lid
Nieuw Lid

16 feb 2009, 16:42

Leuk is dat ja, mini's pesten met de Suzuki ;)..
Friso89
Mod virus alert!
Mod virus alert!

28 mar 2009, 16:12

Ik keek m'n ogen uit vanochtend...

Ik reed met een aardig gangetje bij Breda op de A16, achter een Belgische BMW 1-serie... toen ik in m'n binnenspiegel een gesjonnificeerde (Nep-xenon, zwartgemaakte koplampen, spoiler etc.) Citroën Saxo zag aankomen. Ik moest er toevallig net af, de A58 op... en de Citroën volgde mij en zat aardig op m'n bumper.

Uiteindelijk vond ik het mooi geweest en wilde hem even een lesje leren ==> Plankgas. Maar wat krijgen we nou... de Citroën bleef vrolijk aan m'n kont plakken :shock: Ik liep minimaal uit (beter gezegd: Helemaal niet).
Uiteindelijk moesten we afscheid nemen bij Tilburg, toen de Citroën richting Eindhoven ging en ik richting Den Bosch. Hij seinde nog even met z'n grootlicht en ik met m'n alarmlichten en zo reed ik weer verbaasd verder. :roll:
Rein
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

28 mar 2009, 20:32

Friso89 schreef:Ik keek m'n ogen uit vanochtend...

Ik reed met een aardig gangetje bij Breda op de A16, achter een Belgische BMW 1-serie... toen ik in m'n binnenspiegel een gesjonnificeerde (Nep-xenon, zwartgemaakte koplampen, spoiler etc.) Citroën Saxo zag aankomen. Ik moest er toevallig net af, de A58 op... en de Citroën volgde mij en zat aardig op m'n bumper.

Uiteindelijk vond ik het mooi geweest en wilde hem even een lesje leren ==> Plankgas. Maar wat krijgen we nou... de Citroën bleef vrolijk aan m'n kont plakken :shock: Ik liep minimaal uit (beter gezegd: Helemaal niet).
Uiteindelijk moesten we afscheid nemen bij Tilburg, toen de Citroën richting Eindhoven ging en ik richting Den Bosch. Hij seinde nog even met z'n grootlicht en ik met m'n alarmlichten en zo reed ik weer verbaasd verder. :roll:
Ik weet dat Eric Kroeze een broertje of schoonbroertje heeft met een saxo waar een turbo op geschroefd is. Misschien was dat 'm.
BMW 118d / Audi S3 8V / Cooper S Roadster
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
eric kroeze
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

28 mar 2009, 20:51

Hee rein,

Mijn broertje heeft een c2 vts met turbo welke te koop staat en vervangen word door een s works.
Maar dit was maunu een vriend van hem was op weg naar hier.

Je hebt geluk gehad het vermogen is niet optimaal op dit moment want zelf een 911 legt het af tot de 100 en met een s vindt ie het gewoon spelen zal even foto posten

Gr eric
Aldwin
4 op een rij!
4 op een rij!

28 mar 2009, 21:12

You can't beat them all :evil:

(met vermogen)

p.s. er rijden ook wat gemodificeerde (nabij 200pk) Kevertjes in het zuiden!
Friso89
Mod virus alert!
Mod virus alert!

29 mar 2009, 18:27

eric kroeze schreef:Hee rein,

Mijn broertje heeft een c2 vts met turbo welke te koop staat en vervangen word door een s works.
Maar dit was maunu een vriend van hem was op weg naar hier.

Je hebt geluk gehad het vermogen is niet optimaal op dit moment want zelf een 911 legt het af tot de 100 en met een s vindt ie het gewoon spelen zal even foto posten

Gr eric
Indrukwekkend was het in ieder geval wel :wink:
Maar het was wel leuk in ieder geval!
Friso89
Mod virus alert!
Mod virus alert!

21 apr 2009, 23:34

Afgelope zaterdag gespeeld met een Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro uit m'n woonplaats.

We stonden naast elkaar bij het opdraaien van de N65... ik ging plankgas, maar zag niks in m'n spiegel verdwijnen. Ik besloot daarom nog eens goed over m'n schouder te kijken... hangt daar die A6 nog rechtsachter me!

We waren zéér aan elkaar gewaagd en bleven precies op gelijke afstand van elkaar. Uiteindelijk toen de weg over ging in de A65 heb ik 'm voorbij gelaten en ben ik achter hem aangegaan.
Maar ik denk dat hij een telefoongesprek binnenkreeg, waardoor hij gelijk in de ankers ging en achter een vrachtwagen dook.

Als ik 'm binnenkort weer eens tegen kom, zal ik m'n duim wel opsteken. Ik zie 'm hier regelmatig rijden :wink:
Friso89
Mod virus alert!
Mod virus alert!

21 apr 2009, 23:56

quattro gmbh schreef:Zondag op de terugweg van de ring met een ML500 opgereden. Hij deed goed zijn best maar moest wel steeds lossen :D
Hele tijd wisselen van koppositie net als de wielrenners, lekker spelen 8)

Je bent lekker bezig Friso, al aan kietelen van de motor gedacht? >)
Oeh dat was dan nog een ML500 met 306pk, want de nieuwe met 388pk zou jouw wel een lesje geleerd hebben :wink:

Nee ik wil mijn auto gewoon standaard laten. Hij is voor mij (ook gezien mijn leeftijd) nu eventjes snel genoeg :)

Groet!

Terug naar “MINI-talk”