verkl*ten
http://link.marktplaats.nl/372514688
bah!
Een Mini..(grote beurt MINI)
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Dit is de berucht MINI die destijds in "De grote Beurt" is gemaakt.
Een aantal van hier is toen nog bij de onthulling geweest.
Het clublid heeft hem vrij snel van de hand gedaan en je ziet hem om de zoveel tijd
weer in de verkoop.
Een aantal van hier is toen nog bij de onthulling geweest.
Het clublid heeft hem vrij snel van de hand gedaan en je ziet hem om de zoveel tijd
weer in de verkoop.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- Misterman
- Be Mini
Bericht
Toch is het voornamelijk die afschuwelijke voorbumper die alles verkl**t. De rest kan nog een kwestie van smaak zijn, alhoewel ik carbon velgen ook een beetje misplaatst vind.... ik meen dat er overigens een maand of 5 geleden ook een geschokte topic over deze mini was....
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Echt waar, ik vond en vind het idee nog steeds leuk.
Maar pak dat idee op en werk het goed uit. Dat is echter niet "de grote beurt-style" want daar moet alles snel-snel. Bij de filmopnamen van de onthulling stond de auto op te grote velgen, waardoor de auto niet eens rijden kon.
De kieren tussen het plaatwerk zijn een goede indicatie dat er slecht werk geleverd is. Ben benieuwd of de stoelbekleding nog hetzelfde is (er stond de naam van de eigenaar en van zijn vrouw/vriendin in verwerkt). Leuk, maar daarmee onverkoopbaar.
Kan me nog goed een meesmuilende opmerking over de daksticker op de rode auto (het orgineel) herinneren, waarin de monteurs met grote ogen de afwerking van de daksticker ("dat doe je toch niet met folie!") afkeurden. Vervolgens was hun eigen afwerking nog veel erger. Dat folie prima materiaal is , is overigens in de afgelopen 5 jaar wel gebleken , met volledig gewrapte auto's enzovoort. Dus gebrek aan visie was hen sowieso wel te verwijten.
Maar pak dat idee op en werk het goed uit. Dat is echter niet "de grote beurt-style" want daar moet alles snel-snel. Bij de filmopnamen van de onthulling stond de auto op te grote velgen, waardoor de auto niet eens rijden kon.
De kieren tussen het plaatwerk zijn een goede indicatie dat er slecht werk geleverd is. Ben benieuwd of de stoelbekleding nog hetzelfde is (er stond de naam van de eigenaar en van zijn vrouw/vriendin in verwerkt). Leuk, maar daarmee onverkoopbaar.
Kan me nog goed een meesmuilende opmerking over de daksticker op de rode auto (het orgineel) herinneren, waarin de monteurs met grote ogen de afwerking van de daksticker ("dat doe je toch niet met folie!") afkeurden. Vervolgens was hun eigen afwerking nog veel erger. Dat folie prima materiaal is , is overigens in de afgelopen 5 jaar wel gebleken , met volledig gewrapte auto's enzovoort. Dus gebrek aan visie was hen sowieso wel te verwijten.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors