Nieuwe Mini......

Van alles over de 1ste generatie MINI.
CTMINI
4 op een rij!
4 op een rij!

Nieuwe Mini......

18 nov 2006, 19:08

Vanmiddag met mijn vriendin naar de nieuwe Mini wezen kijken.
Sorry maar wat een teleurstelling zeg. Vond er tov de oude mini niets aan. Van voren is de motorkap te hoog en te recht, achterklep steekt naar mijn mening lelijk uit, de nieuwe mini krijgt wat gewone doorsnee auto trekjes. Het dashboard vond ik ook niet zo mooi als bij de oude mini.
Ze hebben naar mijn menig de leuke speelse mini kenmerken in negatieve zin veranderd,....jammer !!
Uiteraard blijft de nieuwe Mini leukerder dan welke andere auto dan ook, maar geef mij de oude versie.

Gr.

Theo.
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 nov 2006, 19:25

mee eens wat betreft het uiterlijk, maar technisch is hij denk ik wel een stuk vooruit gegaan (cooper s tuning potentieel).
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 nov 2006, 19:30

Ik heb er nog niet mee gereden maar de allereerste indruk van de buitenkant was wat mij betreft ook niet positief. Zeker de Cooper viel me tegen. De cooper S had wel wat vond ik. Toen ik ze beide de 2e keer zag was ik toch wel erg gecharmeerd van de Cooper S. Die is echt helemaal af. De Cooper vind ik nog steeds niet mooi. Dus wie weet gaat het nog wennen naar mate je er meer ziet of ze vaker ziet ;-)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver

Terug naar “MINI-talk”