Imperiaal Mini One

Van alles over de 1ste generatie MINI.
Marcel Always Open
Cabrio-King

29 dec 2010, 08:42

ready to ski :lol: :lol:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Geerth
4 op een rij!
4 op een rij!

11 jan 2011, 20:23

Marcel Always Open schreef:ready to ski :lol: :lol:
Update voor medeleden:

Uiteindelijk besloten deze Thule te bestellen: (Thnx to Marss)
http://www.roofracks-roofboxes.co.uk/it ... 6--sra-777

De meningen waren vaak anders over dit product. Nou ik heb ze uitgeprobeerd en hier mijn conclusie:

De dragers zijn de eerste keer even lastig op het dak te zetten. Ik zou zeker adviseren om dit met 2 personen te doen omdat
je zo een kras in je dak hebt. Als je de maten aanhoud die in het boekje staan passen ze perfect. Waar je goed op moet letten
is dat tijdens het aandraaien van de beugels, de andere kant niet verplaatst. Ook moet je goed kijken of alle rubbers er overheen
vallen.

Wees zeker van je zaak voordat je ze strakzet want anders heb je, je rubbers na 1x verrot. Op de weg zijn ze tot 160 muis stil. Daarna begint je te merken dat de beugels erop zitten. Maar alsnog (vergeleken met onze audi a4) stil, en zeker niet vervelend.
Bijna elke skiboks past er wel op. Ik heb gereden met een Thule en deze Probox 460. De Thule was allereerst grijs en maakte naar mijn mening iets meer herrie. Maar dit kan ook komen omdat ik de kleur al niet mooi vond....

Nadat de boks er weer af is, kun je de beugels gewoon in je stand houden waar ze het laatst op zaten. In Febr. zal ik ze uiteindelijk echt testen hoe alles bevalt. Het enige puntje waar ik iets voor vrees is als mijn raam niet open gaat tijdens het openen van de deur, dan is me raam goed stuk. Je raam moet zakken om onder die beugels (2 onder elke deur) te kunnen.
Mini... Exciting to the very last drop.

Terug naar “MINI-talk”