Wat zit er exact op mijn auto?
- Rode_Kogel
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Wat zit er op mijn Mini
Je kan ook in je beste duits de laatste 7 cijfers van je chassisnummer mailen naar [email protected]
Topservice!
Topservice!
Mooi rood is niet lelijk
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Wat zit er op mijn Mini
Kan je misschien beter naar [email protected] mailen. Dan krijg je het binnen 20 minuutjes in het nederlands toegemaild.Rhardick schreef:Je kan ook in je beste duits de laatste 7 cijfers van je chassisnummer mailen naar [email protected]
Topservice!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
ook op zondagochtend?peter schreef:... binnen 20 minuutjes ...

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Wat zit er op mijn Mini
Dat adres heb ik ook gebruikt, zondag-avond een mailtje heen. Maandag 8:29 in de ochtend al antwoord. Geniaal!peter schreef:Kan je misschien beter naar [email protected] mailen. Dan krijg je het binnen 20 minuutjes in het nederlands toegemaild.Rhardick schreef:Je kan ook in je beste duits de laatste 7 cijfers van je chassisnummer mailen naar [email protected]
Topservice!
- shopalicious
- Be Mini
Bericht
Ik had ook al vroeg reactie en de volledige lijst binnen. Toch grappig om te zien hoe die origineel is afgeleverd. (ook import gevalletje...)

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ten overvloede wellicht: Onze auto is in Duitsland gekocht door een Amerikaanse soldaat. Hij is in Duitsland afgeleverd, maar volgens de Amerikaanse specificaties. De beste man woonde in Nederland en heeft de auto na een aantal maanden in NL op kenteken laten zetten.
VIN is VIN: BMW weet wel wat ze uitleveren
VIN is VIN: BMW weet wel wat ze uitleveren

Onze sponsors