De eerste ervaringen....
- horn
- Be Mini
Bericht
daar ros ik dus echt met 140 doorheen. soms harder. idd wel een hele mooie bocht. wat ook leuk is is de parallelbaan langs de A12 Utrecht-Arnhem bij Nieuwegein. Ri Arnhem zit daar een hele leuke knik in de weg, die je met 180-190 vol een beetje schuivend kan nemen. Helaas mag je daar maar 80 dus het is wel een risicootje...
Re: Tip
Hendrikus schreef:De oprit van de A27 bij Almere vanaf de A6, komende vanuit richting Lelystad, is een genot om op hoge snelheid te nemen!!
Met mijn A4 kan het met 110 en als het droog is 120 maar dan is het hangen en wurgen! Ik ben er met de Mini op licht nat met 110 ingegaan en kwam er met 1 handje aan het stuur met 120 uit.
Dat kan dus nog veel sneller wat een wegligging!

Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Nou, ik toevallig wél!

- Hendrikus
- One wheel wonder
Bericht
Nieuwjaarsdag 2nd attempt!!
Re: Tip
Het was de eerste keer he??horn schreef:Hendrikus schreef:De oprit van de A27 bij Almere vanaf de A6, komende vanuit richting Lelystad, is een genot om op hoge snelheid te nemen!!
Met mijn A4 kan het met 110 en als het droog is 120 maar dan is het hangen en wurgen! Ik ben er met de Mini op licht nat met 110 ingegaan en kwam er met 1 handje aan het stuur met 120 uit.
Dat kan dus nog veel sneller wat een wegligging!daar ros ik dus echt met 140 doorheen. soms harder. idd wel een hele mooie bocht. wat ook leuk is is de parallelbaan langs de A12 Utrecht-Arnhem bij Nieuwegein. Ri Arnhem zit daar een hele leuke knik in de weg, die je met 180-190 vol een beetje schuivend kan nemen. Helaas mag je daar maar 80 dus het is wel een risicootje...
Nieuwjaarsdag 2nd attempt!!
Onze sponsors