Winterweer

Van alles over de 1ste generatie MINI.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 dec 2010, 14:01

Bij mij zijn vorig jaar bij beide MINI's de motortjes kapot gegaan door het vastvriezen van de ramen, dus dat komt wel degelijk voor. Goed de ramenrubbers invetten met vaseline of iets anders vettigs.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 dec 2010, 15:30

Ik kreeg afgelopen week de chrome tankdop niet open toen ik wou tanken.
Dat slotje zat vastgevroren :? Toen maar een tijdje rond gaan rijden zodat de MINI wat op ging warmen. Bij een volgend tankstation lukte het wel. Had niet te lang moeten duren want naar m'n werk had ik het niet gehaald :wink:
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Mini An
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

04 dec 2010, 10:20

Het raam ging wel gewoon open dus dat was niet 't probleem. :D

Maar gistermiddag ging ie weer open :lol: , ik ga vandaag de rubbers ff in laten vetten als 't tenminste weer ophoudt met sneeuwen :s
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 dec 2011, 19:19

Slimme tip van dat invetten.! Ik wilde deze vraag ook stellen, maar m'n vraag is al beantwoord door dit topic.
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.

Terug naar “MINI-talk”