Nu heb ik helemaal zin om naar Waalwijk te (driving)
Echt mooi gedaan Berthil!
En Sleefje: goed gefilmd!!!
Last but not least: Arjan goed gereden!!!
Mini XXL in Amsterdam *Video*
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Net op Google (afbeeldingen) gezocht naar:
- MINIXXL
- MINI XXL
- MINI+XXL
- "MINI XXL"
Er viel me twee dingen op; dat de Dark Silvere nergens getoond wordt, maar alleen de Chili Red. Bovendien viel me op dat het rond de tankdop niet in lakkleur is maar zwart. Ik heb het op meerdere foto's bekeken en het is toch werkelijk zo. Op onderstaand afbeelding is het heel duidelijk te zien.

- MINIXXL
- MINI XXL
- MINI+XXL
- "MINI XXL"
Er viel me twee dingen op; dat de Dark Silvere nergens getoond wordt, maar alleen de Chili Red. Bovendien viel me op dat het rond de tankdop niet in lakkleur is maar zwart. Ik heb het op meerdere foto's bekeken en het is toch werkelijk zo. Op onderstaand afbeelding is het heel duidelijk te zien.

Laatst gewijzigd door Mini Poeper op 30 jan 2006, 00:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je had die foto niet helemaal uit Rusland hoeven halen, deze heb ik genomen in Misano

Hier trouwens de Rode XXL bij zijn introductie bij de spelen van Athene

Hier trouwens de Rode XXL bij zijn introductie bij de spelen van Athene
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ok, bij deze verwijdert. De dames op de foto vind ik nl. niet van het catagorie schoonheden. 

- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben precies daar geweest waar Sleefje hem gezien heeft. Op die fashionshow was ik namelijk uitgenodigd. Ik heb er aardig wat foto's gemaakt die ik nergens meer op me PC kan vinden
Zo te zien heeft Sleefje ook in de auto gezeten. Ik ook, maar we kregen de achterdeuren niet open helaas. Dus alleen voorin gezeten. Wel een coole bak hoor, alleen mocht men maar met een hele lage snelheid rijden.
MR

Zo te zien heeft Sleefje ook in de auto gezeten. Ik ook, maar we kregen de achterdeuren niet open helaas. Dus alleen voorin gezeten. Wel een coole bak hoor, alleen mocht men maar met een hele lage snelheid rijden.
MR
Onze sponsors