Hoe krijg je je vermogen op het wegdek
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Hoe krijg je je vermogen op het wegdek
Een 428i (denk ik) is ook snel! Ging gelijk op tot hij moest remmen.
- Grietje
- One wheel wonder
Bericht
Dat OBD dingetje ga ik ook bestellen, kan je daar die foutcodes ook mee wissen
:D
Over het probleem waar dit topic over begon:
Ik heb er ook nog beetje moeite mee. Wat zal die works hebben 200 nog wat pk, dat ben ik nog niet helemaal gewend
Met alle andere auto's kon ik wel koppeling laten schieten op droog wegdek met veel gas maar haha, dat kan met de mini niet. Oefenen dus.
Met droog gaat het al goed maar met nat pfoeeee. Tijd voor betere banden denk ik

Over het probleem waar dit topic over begon:
Ik heb er ook nog beetje moeite mee. Wat zal die works hebben 200 nog wat pk, dat ben ik nog niet helemaal gewend

Met droog gaat het al goed maar met nat pfoeeee. Tijd voor betere banden denk ik

Citroen AX GT carb '90, Citroen AX GTi '91, Citroen AX GTI '93, Peugeot 1.9 CTI '88, VW 1303S '72, Smart Roadster '04, Smart Roadster Coupe '03, FT Bonito '74, Rover Mini 1.0 '90, MINI Cooper S works '05
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
michelin pilot sport worden mijn volgende bandjes! in de regen hoef ik geen sprintjes te doen(ja ik ben zo'n tokkie) want dan haal ik het toch niet 

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Heb jij dr een andere dan stock inzitten nu?
Mijn nieuwe bak heeft een Quaife er in hangen, en zet het straks eerst via Toyo T1R's op de weg - daarna schakel ik over op Federal RSR 595
Mijn nieuwe bak heeft een Quaife er in hangen, en zet het straks eerst via Toyo T1R's op de weg - daarna schakel ik over op Federal RSR 595
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik dacht dat alle sper's in de facelift's vanaf 2004 hetzelfde waren.
Een GP bak is namelijk niet anders iirc dan een gewone FL bak
Een GP bak is namelijk niet anders iirc dan een gewone FL bak
Onze sponsors