Haha, die zijn ook alledrie tegelijkertijd in samenwerking ontwikkelt. Het kan ook niet anders als je een NIEUWE auto kan kopen voor €8.000,-
iDD
Twijfel en duizeligheid
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja iDD, dan vergeet je nog wat er op deze autootjes NIET erop zit.
De MINI is een erg luxe en van alle veiligheidsvoorzieningen voorzien op zo'n kleine auto (nou ja klein; lengte/breedte afmetingen schelen niet veel van een Golf).
De MINI is een erg luxe en van alle veiligheidsvoorzieningen voorzien op zo'n kleine auto (nou ja klein; lengte/breedte afmetingen schelen niet veel van een Golf).
- Klontje
- One wheel wonder
Bericht
Nou de proefrit was geweldig! na 2 uur rijden moest ik helaas toch echt terug naar de garage vanwege sluitingstijd
.
Ik moet het financieel nog even op een rijtje zetten maar mijn gevoel verteld me eigenlijk al wat het wordt...
Cooper D is minder fun ben ik bang en ik hoef de brandstof toch niet te betalen

Ik moet het financieel nog even op een rijtje zetten maar mijn gevoel verteld me eigenlijk al wat het wordt...
Cooper D is minder fun ben ik bang en ik hoef de brandstof toch niet te betalen

- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dan moet je jezelf gaan vragen; wil ik 240 dieselNewtonmetertjes of wil ik 240 benzineNewtonmetertjes...Klontje schreef:Nou de proefrit was geweldig! na 2 uur rijden moest ik helaas toch echt terug naar de garage vanwege sluitingstijd![]()
. Ik moet het financieel nog even op een rijtje zetten maar mijn gevoel verteld me eigenlijk al wat het wordt... Cooper D is minder fun ben ik bang en ik hoef de brandstof toch niet te betalen

Onze sponsors