Greetz BigD
De onthulling is niet in Alphen aan den Rijn hoor! Volgens mij is dat in Mijdrecht (ligt ook niet ver van Alphen aan den Rijn vandaan). Ik krijg dat binnen nu en een week nog te horenYvonneB schreef:Hi
Als het uitkomt, kom ik ook wel langs bij de onthulling. Alphen aan den Rijn is niet erg ver weg...
Colmena schreef:De onthulling is niet in Alphen aan den Rijn hoor! Volgens mij is dat in Mijdrecht (ligt ook niet ver van Alphen aan den Rijn vandaan). Ik krijg dat binnen nu en een week nog te horenYvonneB schreef:Hi
Als het uitkomt, kom ik ook wel langs bij de onthulling. Alphen aan den Rijn is niet erg ver weg...
Dat word massaal mailen danColmena schreef:die komen er zeker op! Ik weet alleen niet of ik ze al voor de uitzending op de televisie op het internet mag zetten.Peerkie schreef:Geen idee of ik bij die onthulling kan zijn, maar ik verwacht tegen die tijd ZEKER fotoos op dit forum!!!
Heb je geen kopie gekregen van je contract?Colmena schreef:die komen er zeker op! Ik weet alleen niet of ik ze al voor de uitzending op de televisie op het internet mag zetten.Peerkie schreef:Geen idee of ik bij die onthulling kan zijn, maar ik verwacht tegen die tijd ZEKER fotoos op dit forum!!!
Sleefje schreef:Wannneer is het nou?????
Onze sponsors