Heb het net gezien, een weekje berichten bijlezen kost wat tijd.
Echt balen voor Rein, heb een berichtje in zijn topic geplaatst.
Vies Viezer Viest!!!
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zout lijkt me iig niet goed.
Zand zal denk ik weinig uitmaken, als je er maar niet aanzit, dat krast.
En er zijn waarschijnlijk nog wel andere dingen die invreten in de lak.
In de winter, als er gestrooid is, dan spuit ik de auto altijd effe af als ie weer wat gereden heeft.
(eigenlijk wordt ie hier wel elke week/2 weken schoongemaakt
)
Volgens mij heefts StafanCS er wel wel (redelijk) veel verstand van
Zand zal denk ik weinig uitmaken, als je er maar niet aanzit, dat krast.
En er zijn waarschijnlijk nog wel andere dingen die invreten in de lak.
In de winter, als er gestrooid is, dan spuit ik de auto altijd effe af als ie weer wat gereden heeft.
(eigenlijk wordt ie hier wel elke week/2 weken schoongemaakt

Volgens mij heefts StafanCS er wel wel (redelijk) veel verstand van

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
En zolang je maar geen carcover gebruikt als er zand op de auto zit. Want dat schuurt (alhoewel de MINI carcover beter is want zacht materiaal van binnen).
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Fred voor de wagen zelf zal het niet veel slechter zijn, hij zal er even goed om rijden, maar voor de lak is het niet goed. Als je vogelpoep op je lak hebt, zal dat erg invreten en krijg je een lelijke plek
(als he het niet weghaalt
)
Dus voor de lak zal het niet uitmaken of je een oldtimer of een nieuwere auto hebt. Of begrijp ik je verkeerd...
haha das waarrini.odette schreef:Maar de MINI wordt ooit ook een oldtimerFred schreef:Zou voor een mini niet mogen uitmaken, als je met een oldtimer rondrijdt zou ik er me zorgen in maken, maar met een recente wagen ...

@Fred voor de wagen zelf zal het niet veel slechter zijn, hij zal er even goed om rijden, maar voor de lak is het niet goed. Als je vogelpoep op je lak hebt, zal dat erg invreten en krijg je een lelijke plek

Dus voor de lak zal het niet uitmaken of je een oldtimer of een nieuwere auto hebt. Of begrijp ik je verkeerd...

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Onze sponsors